/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft Office Outlook 2003
Fra : faldsled
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 23-05-07 20:48

Jeg kan ikke få min mail til at bede om kvittering ved modtgelse fra modtageren, jeg går i funktioner-instillinger-sikkerhed og sætter kryds i anmod om kvittering, men det virker ikke.... hvad kan jeg ellers gøre?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-05-07 20:57

Hvordan ved du, at det ikke virker? Det er tit, jeg får en besked, hvor jeg får at vide at afsenderen ønsker en kvittering (for det kræver nemlig, at modtageren svarer "ja"), hvor jeg svarer nej....

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-05-07 21:04

Det kan også være at modtageren har gjort som mig, jeg har sat hak ud for "send aldrig kvitering".
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 23-05-07 21:43

Jeg syntes jeg har det samme problem, derfor har jeg sendt mail til kones adresse og jeg kan se det virker ikke
steen A

Kommentar
Fra : amoko

Dato : 26-06-07 19:00

Hi Faldsled.
Du skal stå i Private mapper - Outlook i dag.
Gå i:
Funktioner
Indstillinger
E-mailindstillinger
Registreringsindstillinger
Sæt flueben i "Kvittering for læsning" OG hvis du vil
Sæt flueben i "Kvittering for modtagelse"
Gå nu "baglæns ud" med 3 gange tryk på OK-knapperne.

Det SKAL virke på denne måde!

Amoko

Kommentar
Fra : amoko

Dato : 27-06-07 12:46

Hi,
Jeg glemte at påpege, at der findes firmaer og andre storbrugere, der stripper de to bits så modtageren ikke "ser" anmodningen om kvittering.
Det gør de for at få spammere ikke skal få sikkerhed for at adressen existerer; de sender heller ikke "mail ikke leveret" og mange andre ting.

Amoko