/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mitsubishi Galant - lampe
Fra : JAUH
Vist : 425 gange
20 point
Dato : 23-05-07 18:59

Jeg er igang med at renovere en Mitsubishi Galant 2,0 GTi 16V 06/90-10/92 og er løbet ind i et problem med en lysende lampe i instrumentbrættet. Da jeg desværre ikke har en instruktionsbog til ovennævte model er jeg interesseret i om nogen kan hjælp med lampens betydning. Det drejer sig om sidste lampe før benzinmåleren i omdrejningstælleren - en orange lampe med en lille bil i midten samt en "underlig" streg forneden. Jeg har vedhæftet et billed. Jeg vil blive utrolig glad hvis nogen kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 23-05-07 19:16

Citat
Jeg har vedhæftet et billed.

Link til billede tak

Brug f.eks. http://peecee.dk/

- Anden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-07 19:21

Prøv biblioteket de har en hel del værkstedbøger.

Kommentar
Fra : JAUH

Dato : 23-05-07 19:31

nu har jeg forsøgt at uploade et billed samt en hjemmelavet tegning af lampen

JAUH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-07 19:44

Vi venter på et link

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-07 19:50
Kommentar
Fra : JAUH

Dato : 23-05-07 19:53

Ja det er links til mine billeder. Jeg undskylder min uvidenhed omkring upload af billedmateriale.
JAUH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-07 19:58

Det er ok.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-07 20:10

Jeg ved for lidt om bilen, men her kan du købe
en workshop manual på cd.
http://www.datamanuals.net/Mitsubishicomp2.htm

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 23-05-07 21:03

Øhh.. Den kender jeg sgu ikke lige

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 23-05-07 22:35

Vil tro at det er en advarselslampe vedr dit bremsesystem,f.eks lavt bremsevæske stand,eller nedslidte bremse klodser,evt fejl på en af abs følerne på et eller flere hjul.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-05-07 22:40

Jeg tror det er symbolet for defekt ABS:
http://www.mitsubishi-klub.dk/phpbb2/viewtopic.php?t=9979&sid=b5a2bcb4a098cd2bad2c16b5ef4984ec

Her er nogle gratis dovnloads på udenlansk:
http://digital.ktu.lt/autoclub/files.html
VH Palle Hansen

Annuller spørgsmålet
Fra : JAUH

Dato : 05-07-07 19:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål