/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Udmeldelse
Fra : malerole
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 23-05-07 09:35

Jeg ønsker at udmelde mig af Kandu. Tak for den tid jeg har været medlem, men nu er jeg blevet for gammel. Desværre.
Venlig hilsen
Carl Ole Brammer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-05-07 09:38

Du kan ikke melde dig ud af Kandu.

Man bliver ikke for gammel til at stille spørgsmål, så bliv du bare hængende

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 23-05-07 09:48

Nordstedt har ret, du er ikke for gammel så længe du kan bruge en finger til tastaturet og tænke så langt som du gør ved at vil melde dig ud
( jeg er selv ved at blive gammel men vil blive ved )

Hilsen Valder

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-05-07 09:51

Kære Carl Ole

Når du bliver for gammel til Kandu.dk, så er du garanteret ligeglad med om du er bruger eller ej.
Bare hæng på.

Mvh Steen

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 23-05-07 09:59

Man er da ikke for gammel til Kandu.dk....så bliv da her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-07 10:03

man kan ganske enkelt ikke melde sig ud - men man kan gå i profilen og slette mailoplysningerne - og fjerne flueben for modtagelse af mail. Brugerprofilen vil bestå pga evt brugbare oplysninger.

Og - så er jeg enig - du er ikke for gammel (hvornår er man for i øvrigt for gammel ???)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-05-07 10:10

Du kan ikke umiddelbart melde dig ud.
Men du kan ændre din profil så du ikke får flere mail.

Du kan komme direkte til din profil med dette link:
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=167665
(NB. Dette er kun noget som malerole kan se)

Vælg rediger profil
Nu kan du fjern alle Hakkerne ud for teksterne
[ ] Tillad alle at sende mig private indlæg
[ ] Ja tak, send mig nyhedsbreve
[ ] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Og så afslutte med

[ SEND ]

Så får du ikke flere mails fra Kandu.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 23-05-07 10:12

Jeg har altid fået at vide, at der var en 60-års regel hvorefterman blev bedt og forberede sit dødsleje og rydde køleskabet for varer med udløbne salgsdatoer. Nu hører man sgu at det bare er løgn alt sammen!!!
Hvad bliver det næste?

Kommentar
Fra : me67

Dato : 23-05-07 11:07

Citat
Jeg har altid fået at vide, at der var en 60-års regel hvorefterman blev bedt og forberede sit dødsleje og rydde køleskabet for varer med udløbne salgsdatoer. Nu hører man sgu at det bare er løgn alt sammen!!!

Hvis vi havde levet i 20érne kunne jeg forstå du troede på det for da var den gennemsnitslige levealder nemlig ca. 60 år hvor den idag er omkring 80 år.

ME67

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-05-07 13:27

Det næste bliver, at arbejdsgiver skal varsles 3 måneder forud for eget dødsfald
ellers vanker der bod.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-05-07 18:38

=====> malerole / Hvis jeg har såret dig med min bemærkning, beklager jeg dybt. Det var en tankeløs bemærkning !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-05-07 23:20

malerole -> Maler Ole...

Det er muligt du helst vil glemme Kandu?dk

..men Kandu glemmer skam ikke dig

Bli' du bar' ved, at være 'for gammel'

</MOLOKYLE>