/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skærm egenskaber funger ikke..
Fra : Millister
Vist : 488 gange
10 point
Dato : 22-05-07 18:44

Jeg har et problem med min skærm, når jeg går ind i egenskaber og vil vælge baggrundsbilledet til skrivebordet du'r det ikke... Nogen få billeder du'r fint, men ved langt de fleste viser den bare baggrundsfarven, når jeg trykker på billedet

Nogen der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 18:52

Dit skærmkort og din skærmdriver skal være den rigtige ellers "kører" du bare på standard.

Højreklik på denne computer > vælg egenskaber > hardware > enhedshåndtering >
Er der nogen gule anmærkninger.
Hvad står der ud for:
+ skærmkort
+ skærm

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 22-05-07 18:54

Baggrundsbilledet skal normalt være med *.bmp , *.gif , *.jpg , *.jpeg , *.dib eller *.png extension.

Også *.html eller *.htm filer kan benyttes.

Hvilket operativsystem er der tale om?

Annuller spørgsmålet
Fra : Millister

Dato : 22-05-07 21:59

Det dur lige pludselig igen nu... Da jeg startede min computer, var baggrundsbilledet der bare...