/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nokia 2400 fremkalde billeder?
Fra : torbengj
Vist : 400 gange
408 point
Dato : 22-05-07 18:19

Jeg har fået en dejlig ny laptop men der er Windows VISTA i den og nu kan jeg ikke bruge min Nokia 2400 foto, jeg har kabel men ikke det øvrige software til at få billederne på PC, er der nogen der kan finde en løsning?
Venlig hilsen torbengj

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 22-05-07 18:29

Prøv at installere Nokia PC suite. Hvis du allerede har det, så prøv at opdatere det. Her er linket:
http://www.nokia.dk/support/software/download.php

Så skulle det virke

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-05-07 18:52

Da jeg skiftede styresystem fra win.98 til XP havde jeg samme problem, jeg kunne ikke finde et opdateret prgm./driver til kameraet, - jeg købte da en kortlæser og satte kortet i denne, derfra kunne jeg så hente billederne ind på maskinen.

Kommentar
Fra : torbengj

Dato : 12-08-07 19:53

Desværre kunne Jacob20´s råd ikke bruges, websiden kunne ikke fremkome
Kan Jacob20 eller andre hjælpe mig
venlig hilsen Torbengj

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-07 20:03

Jeg vil også anbefale en kortlæser, eks. denne:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385265

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-08-07 20:36

Det er vel bare i denne weekend at danske Nokias hjemmeside ikke fungerer.
Prøv at finde programmet på en anden national side. Eller vent til mandag.