/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny Bærbar<<<------
Fra : Millister
Vist : 579 gange
20 point
Dato : 22-05-07 15:34

Jeg skal have mig en ny bærbar og ville høre om i ikke har nogen bud..

Kravene er:

Grafik: Geforce (Eller noget som det), mindst 256mb ram (gerne mere), Dedikeret
Processor: Mindst 2 GHz X2 (Ligesom en Core 2 Duo processer)
Skærm: mindst 15"
HD: omkring 160gb
Ram: mindst 2gb

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-05-07 15:56

Bærbare er til at tage med i byen til forefaldende arbejde. Mest tekst skrivning, og præsentationer.
Tror du ikke nærmere det er en stationær spillecomputer du skal haver.
Der får du noget meget bedre til mindre pemnge.

Kommentar
Fra : join

Dato : 22-05-07 15:58

Hej,

interessant spm. du der stiller - det kunne jeg også finde på at stille på et tidspunkt snart - nu kom du mig i forkøbet...

I tidligere spm. er der nogen der har sagt at zepto skulle være super...
http://www.zepto.dk/Shop/Default.aspx

men der kommer sikkert flere svar til din tråd - du må hænge på lidt endnu!

hilsen
join

Kommentar
Fra : join

Dato : 22-05-07 16:04

Hej Transor>>>

Det jeg hælder lidt til er at have en kombination - altså plus en stationær, hvor man har mulighed for tilslutnng af flere harddiske; cd-rom drev; dvd-drev - backup og alt det der... En bærbar er og bliver super handy ...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-05-07 16:14

Fed pc du har fundet Join, men selv om prisen ikke står derinde, er jeg sikker på at det er mere end jeg kan overkomme...

Har selv tænkt lidt over det med at have en Bærbar med Backup, men ved ikke så meget om det, med hvor meget det komme til at koste og hvor besværligt det er.. Nogen det kan fortælle mere

Du har nok ret i at det i hvert fald ville være billiger med en stationær, men skal bruge en bærbar og gider ikke at bruge penge på begge dele...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-07 16:54

http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=636

Zepto det er super. Jeg har den forrige model 6515WD og den kører stadig super.

Zepto er dansk og kvalitet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-07 16:55

Du kan selv konfigurere og sige stop når tegnebogen siger det. Værk opmærksom med momsen vises standard som excl.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-05-07 17:00

Hmm... ser godt ud, også med prisen, vil lige undersøge det nærmere.

Kom endelig med andre bud hvis i har det...

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-05-07 17:08

Søger også stadig svar med backup til bærbar!!!

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-05-07 19:32

Jeg vil gerne have en maks pris hvis jeg skal lede.

Men bare giv et slag på tasken om hvor meget vi snakker om

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-05-07 21:55

hmm.. Maks.=10.000kr

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 23:34

Her er en ritig god og rimelig billig bærbar.
www.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-05-07 23:45

??? Jeg tror ikke du fik det hele med

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-05-07 00:11

http://fcomputer.dk/index.php?show=menu&submenu=&menuid=1414&sublink=&mshow=&linkid=1414&specialsys=1001

Kig lige på grafikkortet. Dte tæller sku noget

Det er måske noget, men den er jo ikke for dyr

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 23-05-07 18:07

Jeg tror det bliver en Zepto, men er ikke helt 100%

En Znote 6314W

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 20 point
Dato : 23-05-07 18:36

http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=72¬ebookid=347

En 6314 m. 2 GB ram og 160 GB sata HD og trådløst netværk, uden styresystem dog. 7952,50kr

Godkendelse af svar
Fra : Millister

Dato : 30-05-07 13:21

Tak for svaret Fijala.