/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Vand krukke der smuldre
Fra : 5705
Vist : 708 gange
50 point
Dato : 22-05-07 11:41

Hej,er der nogen der kan hjælpe mig .Den vand krukke jeg har er nok ikke brændt hårdt nok.Er der noget man kan smøre på så jeg kan havde den noget længere?
M.V.H.Henrik

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-05-07 11:44

Overvej evt. først om du har tænkt dig at godkende et svar denne gang !

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 11:54

Du kan evt. tætne med

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 22-05-07 11:55

DU KAN SAGTENS LARKERE DEN BÅDE UD-OG INDVENDIG

DU SKAL BARE SØRGE FOR DEN ER ORDENTLIG TØR INDEN DU STARTER, ELLERS VIL DEN SKALLE AF.

DET ER FORDI DEN IKKE ER HÅRDT NOK BRÆNDT, AT DEN VIL SUGE VAND, OG SMULDRE.

DET ER ALTID BEDST AT KØBE KRUKKER I STENTØJ OG IKKE I LERTØJ.

ER DU I TVIVL,OM DET ER STENTØJ ELLER LERTØJ,

KAN DU TAGE EN ENKELT DRÅBE VAND

OG SÆTTE DEN AF PÅ BUNDEN AF KRUKKEN, HVIS DEN SUGES OP AF KRUKKEN ER DET LERTØJ,

OG HVIS DEN BLIVER LIGGENDE UDEN AT BLIVE OPSUGET, ER DET STENTØJ, SOM IKKE KAN SUGE

VAND, OG DERFOR IKKE ER PORØS.

MVH
AG112

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-05-07 12:09

http://www.kandu.dk/Spg88168.aspx

- vedkommende har da lært det...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-07 12:12

Smør et lag ler på og brænd igen.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 22-05-07 12:19

- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 19

Hmm ikk godt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-07 12:23

Hvis krukkerne ikke er frostsikre, vil de smuldre.
Køb nye.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-05-07 12:30

Citat
http://www.kandu.dk/Spg88168.aspx

- vedkommende har da lært det...

det må man sige

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-05-07 12:50

Prøv at male med Vandglas kan fåes hos byggemarkedet.

VH

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 22-05-07 12:56

TIL TEIL

DET DU SKRIVER, KAN ABSOLUT IKKE LADE SIG GØRE, SÅ DU MÅ DU ENDELIG GLEMME ALT OM.

MVH
AG112

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-07 13:43

Jo jo alt kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : 5705

Dato : 22-05-07 22:21

Hej,tak til alle jer der er kommet med kommentar til mit spørgsmål ,ikke alle lige relevante.

Men vil nok prøve med en form for lak.

M.V.H. Henrik

Annuller spørgsmålet
Fra : 5705

Dato : 22-05-07 22:30

Mener ikke at de forslag jeg har fået er gode nok til at kunne hjælpe andre.Det med at smøre lak på,kan mugligvis bruges,men nu er lak mange ting. M.V.H. Henrik