/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hvor sælger man et trådløst netværk på n~
Fra : Queenie
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 20-01-03 23:15

Hej,
Jeg har vundet en ZyXEL ZyAIR B-2000 Wireless Router, 4 ports Switch, 11 Mbps, 802.11b i en konkurrence ... Jeg har ikke selv brug for den, så nu er det, at jeg gerne vil vide, om der er nogle gode steder på nettet, hvor man kan sælge sådan noget ... Der er selvfølgelig ebay og qxl ... Men er der andre steder ligenede disse?

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 20-01-03 23:52

hej Queenie

Du kan også gøre det på "den blå avis"

http://www.dba.dk

fusses

PS: men qxl er jo god hvis du vil prøve at få en god pris!!
pps: prisen på dit udstyr er1.540.- hos intercon på http://www.edbpriser.dk

ppps: håber du finder en køber til en god pris

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 20-01-03 23:56

Ja, så skulle man jo nok kunne sælge det for 1000 kr måske .. Har aldrig prøvet at sælge før .. har kun købt :) Men tak for hjælpen :) Det bliver ganske interresant lol

Kommentar
Fra : technet

Dato : 21-01-03 00:08

du kunne også prøve at sætte den i
www.gulgratis.dk

men hvor dog sælge den ???

den kan nemlig også bruges som en hardware firewall

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 21-01-03 00:12

Det har jeg allerede .. så jeg vil bare gerne af med den her.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-03 01:08

Hvad skal du have for den, jeg kender måske en der er interesseret.

Ellers sæt den til salg på http://www.eksperten.dk/kat/153 det kræver dog du bliver oprettet, men det er udelukkende IT-nørder der kommer der, så der skulle være en god chance

Ellers er der http://www.papkassen.dk/default.asp

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 21-01-03 01:22

Jamen som fusses også sagde .. den billigste pris jeg har kunne finde på nettet er de der 14 - 1500 kr ... BAre jeg får 1000.- for den, så er jeg glad.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-01-03 09:36

Hej Queenie, jeg har lige fået mail fra ham, og han er desværre ikke interreseret mere.
Ham og kæresten bor på hver sin side af gaden, så det kunne være meget smart. Men de flytter sammen næste måned

/Uffe

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-03 00:43

Fik du den solgt ???

Kommentar
Fra : CroncK

Dato : 11-03-03 14:04

Du kunne evt. sælge det på auktion på www.qxl.dk

Godkendelse af svar
Fra : Queenie