/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
TAK GRIMSTRUP !!!!!!!!!
Fra : viskinge
Vist : 520 gange
250 point
Dato : 22-05-07 09:59

grimstrup:
Tak skal fandme du have for at udelukke mig, for at komme med kommentarer i dit spørgsmål om printere.
Prøv lige at have i hukommelsen:

Jeg starter stort set med at sige undskyld.

Jeg skriver, at du er nok nødt til at slække lidt på dine krav, hvilket du jo også gør derefter !!
(du lagde ud med max Kr. 6-700,00, men så gik lige pludselig op til Kr. 1000,00 hvilket du ikke nævnte noget om, i dit spørgsmål.

Jeg kan ikke se den helt store forskel i mit indlæg, og så de andres, men de er måske også blevet udelukket ????? fordi det ikke lige var det, du havde lyst, til at få som svar.

MVH

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 250 point
Dato : 22-05-07 12:45

Det er en typisk reaktion fra visse brugere.....

Sandsynligvis fordi det allerede "kender" det svar de vil have

Du er ikke den første, men lad det endelig ikke afholde dig for at sige din mening...

Visse spørgere tåler "kun" visse svar og absolut ikke kritik.....

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-05-07 13:08

Ja, nogle brugere kan åbentbart kun tåle at få sandheden at vide, hvis det "pakkes godt" ind.

Min største svaghed er nok, at jeg fortæller folk (ikke kun herinde) min ærlige mening, men der er mange der ikke forstår, at det faktisk er gode råd jeg kommer, men de havde mere håbet på trøst.

MVH

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-05-07 14:02

Citat
Du er ikke den første, men lad det endelig ikke afholde dig for at sige din mening...

Helt enig !!!!!!!!!!

Men....det står jo også folk frit for at udelukke andre fra diskussionen. Jeg er nok ikke enig i at dette er den måde man opnår de beste svar, men ikke desto mindre er det et frit forum.

Så der er vel ikke andet at gøre end at ignorer den pågælde Kandu'er og i fremtiden lade være at hjælpe ham/hende med et svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-06-07 08:46

Oplever selv at blive blacket af visse (oftest nye) brugere der ikke kan tåle at blive modsagt - fremfor at argumentere for deres synspunkt.....

Det kan nu ikke ødelægge min dag

Selvfølgelig vi/jeg/alle ikke alt, men så bør man da "belære"

Jeg er under alle omstændigheder parat til at give en undskyldning hvis JEG har kvajet mig - det sker

Men ikke så tit

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-06-07 08:47

Selvfølgelig = selvfølgelig ved

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-07 07:43

Tak for svaret refi.

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 09:54

Selv tak.......