/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opdatering - data forsvinder
Fra : Hoegh
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 22-05-07 09:49

Hej Derude.
Jeg skal til at have opdateret min telefon, men jeg er i tvivl om hvordan jeg sikrer mine data i telefonen og hvilke data der risikerer at blive slettet.

Jeg har gemt kontakter på sim-kortet
Jeg har flyttet mine billeder/video/musik/optagelser til hukommelsen (kingston)

Mine indbakke og sendte beskeder er det lige meget med, men hvad med mine gemte beskeder, bliver de slettet? Jeg synes ikke umiddelbart de kan flyttes til hukommelsen...
Det samme gælder mine skabeloner....?

Og vigtigst af alt! Mine kalender. Alle mine noter i kalederen, forsvinder de ikke? Jeg har prøvet at synkronisere med computeren, men den kommer med nogle fejl i den forbindelse.

Er der i øvrigt andre ting jeg skal huske?

Tak

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 22-05-07 10:03

For at få den bedste hjælp, må du lige fortælle hvilken telefon det er.

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 22-05-07 10:11

Det er en nokia.
Jeg tror vist den hedder 6610i

Kommentar
Fra : testpest

Dato : 22-05-07 11:31

Hvis du installere Nokia Suite kan du overføre det data du har på din telefon til din pc (det virke oftes bedst med et kabel, men kan måske også lykkes via infrarød). Ellers kan du ringe til en telebutik og høre om de kan hjælpe dig med at sikre data på telefonen (det er ikke sikkert det er gratis).

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 22-05-07 12:05

Jeg har installeret Nokia Suite. Der kommer fejlmedd. når jeg synkroniserer Tja, ringe og få hjælp der koster penge. Det jeg er jo ikke meget for. Synes jo i det hele taget det er irreterende at telefonen skal opdateres og at man skal undvære den, og samtidig så også betale penge for at de ikke sletter ens ting...så den mulighed er sidste udvej

Kommentar
Fra : Dressman

Dato : 22-05-07 12:22

Hvilken fejl får du ved synk.?

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-07 12:45

www.zyb.com

Du kan oprette dig gratis som bruger og lave en online backup

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 22-05-07 13:19

Til dressman. Den siger bare fejl, ikke noget jeg kan bruge til noget. Noget med nogle mapper jeg ikke har valgt, men når jeg vil vælge mapper, kan jeg ikke vælge nogle.

Til kortoverververden. Ja det er et fantastisk sted, super smart og NEMT. Cool. Du får point selvom jeg har hørt det et andet sted fra

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 22-05-07 13:19

Tak for svaret Kortoververden.