/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukker 10151 og fortsætter her
Fra : zonker
Vist : 500 gange
1 point
Dato : 20-01-03 22:20

Lukker 10151, så vi kan fortsætte her

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-01-03 22:30

Ja, det er eddermanme godt vi selv kan skabe vores "legepladser" - når nu ingen andre gider

Hvad skal vi skændes/snakke/ - være enige/uenige om nu ?!?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-03 22:38

Ja så vil jeg lægge ud.
Det er for dårligt, at der ikke er noget at skændes om.
Emesen.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 22:40

LOL....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 22:41

keder vi os er jeg på chatten....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-01-03 22:46

det er da vel forhåbentligt løgn - er vi kværulanter fra Kandu allerede løbet tør for harme og har ikke mere at sige - det er bare fordi vi har et sted at gøre det nu, så er det slet ikke sjovt mere *LOL*

Er det meningen vi nu skal ty til, at skændes om flygtninge, religion og krig i Irak - økologiske grøntsager og andet samfundsrelevant

- er der slet ikke flere intriger !!

Hvis det skal være på den måde, finder jeg på noget så ......

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 22:58

Hjælper det hvis jeg blander mig ?
Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-01-03 23:00

Ja du skal være hjerteligt velkommen Rfou - har du et bud på en god, gammeldags halvt krigerisk diskussion, der kan ende lykkeligt ?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 23:03

Romeo og Julie ?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:06

Jeg prøver; men det er ikke rigtig noget at skælde ud over i øjeblikket, undtagen vejret.
Men hvem kan vi give skylden for det.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:08

Romeo og Julie endte vel ikke lykkeligt?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 23:09

Hmm måske jeg så skulle have skolepengene retur, eller har jeg misfortsået noget ? *G*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-01-03 23:12

Vejret - er du gal mand ( havde jeg nær tænkt og sagt ) det har været det skønneste vejr idag - bogfinker og musvitter pippede, mine påskeliljer og krokus skød op af jorden inde ved husmuren, i det klareste, mest friske sollys længe set - det har været så skønt vejr her i hvert fald.....

Ang. Romeo og Julie hvorvidt det endte lykkeligt er vel et temperaments-spørgsmål

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:13

Ja prøv og søg om det - Det har jeg gjort, det hjalp ingenting. Jeg tog også på højskole engang. Det hjalp heller ikke. Jeg blev ikke højere.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-01-03 23:15

øøøhhh hvor er det irriterende at Kandu er blevet så meget hurtigere - nu kan jeg ikke engang nå at sætte vasketøj over, eller hente kaffe - eller smøre madpakker - eller noget som helst *suk* mellem svarene ............

synes godt liiiige de kunne sætte farten ned igen

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:17

Her har været gråt og kedeligt med lidt regn ind imellem, men dagene længes og vi går lysere tider i møde. Det er da lykkeligt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-03 23:17

Det mest irriterende, syntes jeg, er at man nu kan surfe rundt på kandu med flere åbne vinduer på een gang. Og posten kommer også med det samme. Før kunne man i det mindste sidde og glo på en blå streg der langsomt blev længere. Men det skal man måske til at vænne sig til nu.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:19

Ja der er blevet go på. Men mon ikke de er godt trætte derinde nu. Det må ha' været en drøj weekend.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-03 23:20

Fnoller - min opdaterer ikke mens jeg skriver
Emesen.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:21

Vi må hellere la' vær med at kritisere dem. De ku' ske at ta' os på ordet.

Kommentar
Fra : olaf

Dato : 20-01-03 23:23

Ja, det er blevet lidt sjover, og læg mærke til antal brugerer.

/olaf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-01-03 23:26

giver emesen ret - nu er det minut man brugte på at vente på en side indlæste ( eller mere ), pludseligt blevet effektivt - øvser

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:30

Ja det er helt utroligt. Og det er svært, for når man vil svare på en kommentar, ryger der pludselig 2 andre imellem, og så kommer det let til at se åndsvagt ud.

Kommentar
Fra : olaf

Dato : 20-01-03 23:31

Lad os skrive til dem og kræve den gamle linie tilbage :))

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-03 23:33

Nå nu er det sengetid tror jeg vist - hej hej.
Dårligt skænderi.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 20-01-03 23:34

Karina - hvordan kunne Du finde på at kalde Dig selv for "fnollerpige" ?

Bare sig fra, hvis det ikke rager mig!

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 21-01-03 00:28

Rfou, jeg giver dig fuldstændig ret i det med vejret, keeeeedeligt. ;o(

Men nu har jeg taget konsekvensen, og drager ud i den store verden
hvor de allerede har de lyse tider, så jeg smutter liiiige et par uger
til Gran Canaria. .

Måske det kan sætte gang i "skænderiet" "uenigheden" "enigheden" som
Fnollerpigen efterlyser

Jeg smutter altså ikke før onsdag morgen. Beklager.

Mone

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 21-01-03 02:08

I min tid som rejsemontør kom jeg meget rundt i hele landet. En dag jeg skulle finde et sted langt ude på Lars Tyndskids mark, måtte jeg spørge om vej, og fik følgende svar:

Fortsæt lige ud af vejen her indtil Du kommer til en gård med en rød rolling der ligger med enden ud til vejen, så skal Du dreje til højre.

I hvilken egn af landet befandt jeg mig?

Jeg tror ikke I kan gætte det!
Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-01-03 08:10

Fandt ikke på det med Fnoller - det er noget min kærestes sønner kalder mig og det kommer egentlig af at min kæreste kaldte mig det, og en gang til Jul stod der i et til og fra Kort "Til Fnoller" - til usigelig stor morskab for de to knægte og det hænger bare ved - har ikke så mange andre kælenavne - jo et andet min mor og far brugte - men det ( tro mig endnu værre )

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-03 16:04

Rfou du er på lolland, for jeg kender Lars.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 21-01-03 16:39

Hej Eyvind
Selvfølgelig kender Du Lars Tyndskid. Han er kendt over hele landet; men det er ikke der hunden ligger begravet.

Dit gæt er meget langt fra det rigtige. Prøv igen

Rudolf

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 17:27

hedder du andersen bor du i Lem

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 21-01-03 18:01

Nej ikke i Lem; men jeg var også langt hjemmefra den dag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-01-03 18:16

Rudolf er fra København og har været på Mors.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 27-01-03 17:46

Der sker vist ikke ret meget mere her!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 1 point
Dato : 27-01-03 18:37

Ok jeg kobler også af her, men gad vist hvor egentlig var henne.
Nå det fortæller han nok på http://yff.dk/hsboard/
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 28-01-03 08:30

Tak for svaret emesen.