/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Se hjemmesider offline?
Fra : Dynamitleo
Vist : 656 gange
40 point
Dato : 21-05-07 16:24

Hej

Jeg skal op til skriftlig danskeksame i morgen, i den forbindelse er det selvfølgelig ikke tilladt eller muligt at få adgang til internettet. Der er dog en del gode sider på nettet med analysemodeller af forskellige teksttyper. Der er fx http://www.aiu.dk/

Af den grund vil jeg gerne downloade de sider ned til mit USB-stick så jeg har dem til rådighed offline. Hvordan gør jeg det? Jeg ved godt man kan gå op i filer->gem side som, men så får man ikke alle undersiderne med.

Så findes der ikke en smart måde at downloade en HEL side ned?

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 21-05-07 16:57

Download programmet LeechGet fra http://www.leechget.net/en/

det er alletiders til at downloade hele hjemmesider og alt andet.

Accepteret svar
Fra : jakob20

Modtaget 40 point
Dato : 21-05-07 21:44

Øv.. hvorfor havde jeg ikke tænkt på det var oppe i dag. Skide god idé ellers. Vil bruge det næste gang

Godkendelse af svar
Fra : Dynamitleo

Dato : 21-05-07 22:11

Tak for svaret jakob20. Kunne ikke lige få det til at virke, men det skyldes sikkert min manglende tekniske viden.

har løst det ved at copy/paste siderne ned i worddokumenter, lidt besværligt godt nok.