/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Deamon mailer
Fra : mbpberg
Vist : 421 gange
40 point
Dato : 04-09-01 09:51

Når jeg modtager e-mails fra venner og bekendte,får jeg dem altid mange gange fordi afsenderne hvergang modtager en Deamon mail om at der må være fejl på min adresse.
Det er der vel ikke. Hvordan kan det mon være?

Accepteret svar
Fra : AnnaS

Modtaget 40 point
Dato : 04-09-01 11:13

Nogle email-adresser supporter ikke hinanden...f.eks kan min adresse hos stofa-net ikke modtage mails fra aol-adresser. Jeg ved ikke, hvorfor det er sådan, men jeg kunne forestille mig, at din adresse er en af dem, der har disse problemer. Måske skulle du prøve at oprette en ny adresse ?

Kommentar
Fra : leifnel

Dato : 04-09-01 13:25

Hvad står der præcist i mailen fra MAILER-DAEMON? (Du må gerne maskere navnet til venstre for @, hvis du vil, men lad domainet til højre for @ stå).

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-01 13:53

Det KAN være fordi du har skrevet en forkert svaradresse i dine
indstillinger....

/Lacops

"mbpberg" <mbpberg.news@kandu.dk> wrote in message
news:3H%k7.1061$9V5.81507@news000.worldonline.dk...
> Når jeg modtager e-mails fra venner og bekendte,får jeg dem altid mange
> gange fordi afsenderne hvergang modtager en Deamon mail om at der må
> være fejl på min adresse.
> Det er der vel ikke. Hvordan kan det mon være?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-09-01 15:15

hej Lacops i news:9n2iqb$8g6$1@sunsite.dk skrev du:

> Det KAN være fordi du har skrevet en forkert svaradresse i
> dine indstillinger....

Så ville han nok ikke få nogen mails.

--
Hilsen Tomas O.
Claus: Moral er ikke noget, der skal bruges til at diktere
andre menneskers handlemåder, men din egen.

Kommentar
Fra : mbpberg

Dato : 09-09-01 11:20

jeg har haft samme e-mailadresse i flere år, problemet er opstået det sidste halve år. mbpberg

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-01 12:35

Tomas O. skrev om Re: Deamon mailer

og her er min kommentar på det:

>> Det KAN være fordi du har skrevet en forkert svaradresse i
>> dine indstillinger....
> Så ville han nok ikke få nogen mails.

hvis afsender sender til 2 hvoraf den ene er galt jo så kommer den
ene retur, fjern reply-to: addressen from: er nok

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64