/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driftsikker printer?
Fra : Grimstrup
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 21-05-07 15:28

Jeg skal have mig en driftsikker laser printer, som ikke koster en formue i drift.. er http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=121937# måske et ok valg? Nogen der har erfaringer med denne printer?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 21-05-07 15:44

Ja, undskyld, men jeg kan ikke lade være:

Du vil gerne have:

1. En utrolig driftsikker laserprinter.
2. Den må helst ikke koste noget at vedligeholde. (altså man får toner og papir med til 25 års forbrug)
3. Og så er du villig til at spendere hele Kr. 600,00 - 700,00 på printeren.

Altså:
du vil gerne have, det bedste af det bedste, og den skal helst være næsten gratis.

DET FINDES IKKE !!!!!

Du er nødt til at slække lidt, på et af dine krav

MVH

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 21-05-07 16:13

Det var da et håbløst svar.

Selvfølgelig kan man få en driftdikker printer, der er billig i drift til under 1000 kr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 16:26

Citat
der er billig i drift til under 1000 kr

Ikke i laser....

Giv lidt mere og køb en HP - så er resten af dine krav opfyldt.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-07 16:41

Bare ikke en HP 2100 serien........................bøvl

Jeg ville gerne købe en Brother..........og den er jo billig.
Du skal nok ikke regne med, at der er fyldt helt op med toner.........men toner til Brother er ikke så dyrt.
Til alm. kontorprint - ja køb den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 16:45

Kører stadig med en HP 4L ved siden af OfficeJetén.....

Den er nu 15 år og har ALDRIG lavet knuder.....
Har indtil videre den 4 patron i (ca. 600.- pr gang)

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-05-07 16:49

Du er jo nok klar over at den ikke skriver i farver, udover den sorte.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 16:51

Farvelasere er under alle omstændigheder ikke værd at investere i "endnu" - med mindre man vil ofre 15-20.000

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 21-05-07 18:38

Altså det er en fin printer til den pris. Den er billig i drift, driftsikker og let at have med at gøre. Rimelig hurtig.
Vi hr på jobbet en 2-3 stykker af dem placeret rundt omkring i værkstedet dog af netværksmodellen
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=123132 og de har aldrig fejlet.

Kan kun anbefales

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 22:26

Ja....

Så er vi også i HPpriser

Kommentar
Fra : Grimstrup

Dato : 22-05-07 08:03

ok det skal vi helst ikke være;) Har en hp nu, men den brød sammen til min kærestes eksamen i går, så den kommer aldrig med igen..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 08:29

Du må jo mishandle dine printere

Nu skrev jeg godt nok det var en 4L jeg havde stående, men det er faktisk modellen før, nemlig IIIp.

Så det er kram det HP laver, og så stor er prisforskellen heller ikke.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 10:01

Uden at vide det helt bestemt, så tror jeg at:
Brother HL 2030 (2400 X 600 dpi)
og
Brother HL 2070N (600 X 600 dpi)
er den samme printer bortset fra opløsning og at Brother HL 2070N har netkort indbygget

Så hvis HL 20xx serien kan holde til firmabrug, så må den være god.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 12:54

Printeren er sikkert udmærket.....

Men det er jo et samlet billede der søges

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 13:29

Citat
måske et ok valg?

Det er der svaret på.
Citat
Nogen der har erfaringer med denne printer?

Det har Fijala fortalt om

Det var så det samlede billede.

At du ikke får en Volvo når du betaler for en folkevogn.............det ved alle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 13:42

Citat
At du ikke får en Volvo når du betaler for en folkevogn.............det ved alle.

Ikke spørgeren

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 16:58

Bort set fra det så har jeg haft en folkevogn der var lige så hurtig som en Volvo.
VW 412 1700 multipoint (5 dysser) automatic........................zoooommmmm

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-07 17:03

Vi har op til mange forskellige Brother printere og fax maskiner og alle fungerer perfekte. Om de e specielt billige i drift ved jag faktisk ikke da der jo bare bliver skiftet toner når den er tom og det er jo bare at hente på lageret

Godkendelse af svar
Fra : Grimstrup

Dato : 22-05-07 17:05

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-07 17:07

velbekomme og held og lykke med den hvis du køber den.