/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Firmal Logo Hjælp
Fra : Douink
Vist : 556 gange
500 point
Dato : 21-05-07 14:18

Hej er der nogle der gidder hjælpe mig med at lave et nice firma logo.
Firmaet hedder " Midt-West Brolægning "
Jeg vil give 300 af mine hårdt tjænet points væk hvis der sidder en med ideen til logoet :)
Hvis du har lavet noget kan du gratis uploade det til http://allyoucanupload.webshots.com/
og derefter linke det her ind.
Håber der er nogle der har til og lyst og ideen til logoet

Venlig Hilsen

Douink

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 21-05-07 14:32

Undskylder lige de skrive fejl der er :(

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 21-05-07 14:34

Det ville nok være en ide at give lidt mere info omkring firmaet. Hvad laver de, hvad er deres værdier, er det et stort firma. Altså en firmaprofil

jeg er måske ikke den mest kreative men der mangler lidt oplysninger før kreativitet kan flyde.
Ved ikke helt hvordan det er med rettigheder når man tegner et logo. Er jo heller ikke meget at få 300 point for det. Så skal det være fordi man kender firmaet og personerne, at man gør en vennetjeneste.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-07 14:50

Du kan evt. prøve her, hvor der er massere af designere http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Grafiske-opgaver/?Esession=979b0dc9224ce3a6647ebd24423fe7d7

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 14:57

det ville sikkert også hjælpe hvis du oplyste om logoet skal være til en hjemmeside eller andet

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 21-05-07 15:57

Tag og lav en belægning i rigtige materialer, hvor navnet står tydeligt. Vær virkeligt omhyggelige. lav det evt så det er firmalogoet ud til vejen. Få så en med et godt kamera til at fotografere det for jer; det vil give det bedste resultat, så signalerer i hvad i laver, og hvad i kan, og det vil være meget mere ægte. I vil være i overenstemmelse med hvad i vil. Lav det i en kvallitet, så i hele tiden bliver erindret om hvor dygtige i er, og hvilken kvallitet i ønsker at levere. Man kan sagtens tage en højere pris for en vare der altid er i orden.

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 22-05-07 00:17

En brolægger firma lægger sten, fliser og fortov.
Firma logoet er noget man smider på firma tøj, bil, faktura, regninger, lønsedler mm.
her er et eksempel på et firmal loge for firmaet:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004552094731476376
For jeg ikke linkede til eksemplet var for at få helt nye ider til et logo.
Har du lyst og måske også brug for de points jeg giver for et godt logo, så post endlig din ide til et :) Håber der er en der har lyst... Forøger lige Points med 200

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-05-07 00:47

I mit tidligere link til experten under grafiske opgaver kan du jo prøve at finde en, jeg fandt en der, der laver proff. logoer som må passe til dit behov, her er linket http://www.trofo.dk/logodesign.html

//bentjuul

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 22-05-07 00:54

Tak bentjuul men ikke det jeg søger!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-05-07 01:00

Er det ikke et logo du søger til dit firma ??????

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 22-05-07 06:44

Citat
En brolægger firma lægger sten, fliser og fortov.
Firma logoet er noget man smider på firma tøj, bil, faktura, regninger, lønsedler mm.

Derfor foreslog jeg, at du lavede det i sten, i belægning, og så fotograferede det, så er det kun et spørgsmål om at rette fotoet til.

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 22-05-07 12:20

Tak for forslaget A.C.Rosmon jeg kan godt følge dig. men det er ikke lige det jeg har forstilt mig.
Det jeg tænker på kan du se her i linket http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004552094731476376

//Douink

Accepteret svar
Fra : Statistic

Modtaget 500 point
Dato : 23-05-07 13:21
Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 23-05-07 13:23

Tak for svaret Statistic.