/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
several java running in the
Fra : Mariam_999
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 21-05-07 13:25

Hej. Jeg har det nyeste Java. som må være Version 6 Update 1

Men når jeg prøver at åbne steder hvor der er brug for java har jeg den seneste tid fået denne her besked:

"java runtime cannot be loaded"

og så bagefter:

"Several Java Virtual Machines running in the same process caused an error"

Jeg ved ikke hvordan jeg skal løse det problem. Er der nogen af jer der kender til det?
Hilsen M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-07 13:33

Måske skulle du prøve updatechecker fra tippet her: http://www.kandu.dk/tip15925.aspx et eller andet kan måske trænge til at blive opdateret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 13:35

jeps - problemet er kendt - afinstaller alt hvad du har af java under tilføj/fjern programmer og opdater til seneste version så du kun har den liggende

http://javadl.sun.com/webapps/download/AutoDL?BundleId=11193

Annuller spørgsmålet
Fra : Mariam_999

Dato : 21-05-07 13:44

Jeg har lige fundet løsningen LANGT OM LÆNGE, og annullerer derfor dette spørgsmål

ellers tak .. jeg deaktiverede bare java sun inde i internetindstillinger avanceret og lukkede internet explorer ned og åbnede og aktiverede det igen så kørte det:S

Havde godt nok gjort mig tosset i nogle uger nu