/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Lyse dun i hovedet
Fra : Sillepigen
Vist : 1647 gange
50 point
Dato : 21-05-07 12:14

Hej Kandu'er
Lige et hurtigt spørgsmål...
Jeg har i nederste del af hovedet nogle lyse dun, der er lidt længere end i f.eks. panden, som jeg gerne vil af med.
Ikke nødvendigvis permanent, men jeg har bare brug for et råd til, hvordan jeg kan fjerne dem, uden at de kommer tilbage igen x 2.
Idet de er lyse er det ikke noget man lægger specielt mærke til, men de irriterer mig alligevel.

God sommer til jer!
Kat

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 21-05-07 12:21

ikke det store problem - du går i matas og køber hanne bangs hårfjerner til ansigtet og tilhørende cooling gel - (efterbehandling så din hud ikke lider) - den er god og gennemprøvet gennem mange år.Desuden er der til en evigheds brug da der ikke skal bruges meget.

du kan kontakte hanne bang og få tilsendt en prøve før du køber - hvilket måske er en god ide.

Firma adresse:
HANNE BANG COSMETICS
Kellerisvej 70
3490 Kvistgård
Telefon:

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 12:22

http://hannebang.dk/info/index.htm her kan du selv gå ind og kigge - glemte jeg lige i farten

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-05-07 12:25

Også god sommer til dig!
Dit problem er vist ikke let at løse. Jeg var så heldig, at blive 40 inden jeg lagde mærke til fænomenet - Min kammerat blev decideret gråhåret allerede som 22 årig, Altså hans næsten sorte hår blev hvidt - Du er heldig at være lyshåret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 12:30

åh jo valde - de små lyse dun piger/kvinder kan have i ansigtet er nemme at styre - netop med hårfjerner - arghhh jeg har det selv og det ses kun når jeg bliver brun og er møgirriterende for een selv selvom andre ikke lægger mærke til det. Altså væk med dem. (de kommer ikke dobbelt tilbage ved brug af ovennævnte )

ps.. kig på hjemmesiden er er også råd til mænd

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-05-07 12:31

Nåe nederste del af hovedet ikke hårbunden Ok

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 12:35

valde valde valde

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 21-05-07 12:35

Godt observeret, valde

Tak for dit råd, meritdk. Jeg opsøger Matas så hurtigt som muligt så jeg også kan slippe af med de små "grå" inden jeg bliver dejlig sommerbrun

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 21-05-07 12:36

Og lige en gang point også

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-05-07 12:40

Så er det jo kun i ansigtet, de hår er.....

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 12:44

god fornøjelse sillepigen - det dufter godt bagefter tilmed

hannemosterobservant doooooh -