/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kender I en byggeudstilling???
Fra : ruder4
Vist : 2315 gange
100 point
Dato : 21-05-07 10:28

Hej.

Jeg er på jagt efter byggeudstillinger, men jeg syntes de er svære at støve op. Jeg bor i Horsens, så hvis I har kendskab til nogle udstillinger og evt. kan finde et link til mig, hvor byggeudstillingen omtales, så ville det være super dejligt.

Vi vil gerne køre lidt efter dem, men ikke alt for lang. Men sådanne steder som Kolding, Fredericia, Vejle, Hedensted, Silkeborg, Århus etc. ville være fint.

Hilsen Ruder4.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 10:31
Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 10:32
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 21-05-07 10:32

Så kommer du vist ikke tættere på....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 10:34

http://www.yourhouse.dk/huse/udstillingshuse/125-kvm-byggeudstilling-2007-hedensted/

Der er jo dusinvis.....

Har du overhovedet søgt ???????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-07 10:37
Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 21-05-07 10:56

Ja, Refi, selvfølgelig har jeg søgt. Og vi har naturligvis været på byggeudstilling i Horsens.

Jeg kan også sagtens finde de enkelte byggefirmaers udstillingshuse, men det er lidt svært at danne sig et overblik over, hvem der eventuelt også udstiller ved de prøvehuse. Det enkelte firma er jo ikke så meget for at vise frem, hvem der ellers udstiller sammen med dem. Så det er sider som den du også fandt i Horsens, jeg søger - altså en side der beskriver hele udstillingen, så man har en chance for at se, om husene overhovedet har interesse. Altså sider som denne:

http://www.horsensbygger2006.dk/side1921.html

/Ruder4

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 11:02

Så må det blive middelfart (øverst)......

Langt de fleste er jo "reklame"udstillinger for et enkelt firma....
De er nok ikke så interesseret i at reklamere for "de andre"

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-05-07 17:43

altså Byggecentrum, som refi skrev allerførst!

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 23-05-07 09:06

Hmmm... fandt lige denne også.

Vil bare lige tilføje den tråden, hvis der er andre, der søger det samme som mig....

http://www.byg-og-bo.dk/Om_Byg_og_Bo/Byg_-_Bo_i_2007.aspx

/Ruder4

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-05-07 09:33

Mon det er helt umuligt at se bare lidt, selv om udstillingen er lukket??

http://www.bolig-trivsel.dk/

Her er åbent pinsen med

http://www.horsensbygger2007.dk/

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 07-06-07 11:44

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-07 12:03

Selv tak....