/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvilken anti virus er bedste?
Fra : pk2dk99
Vist : 873 gange
50 point
Dato : 21-05-07 07:49

Hej
Jeg vil gerne køb en anti virus programme til min pcer. Er der nogen som kan hjælp mig at Hvilken programme er bedst til virus

Panda Anti virus eller Norton Anti virus????

mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-05-07 07:58

Det vil jeg tro der er delte meninger om, du må danne dig en mening efterhånden. Jeg f.eks. supplerer SP2 med AVG Free, samt kører forskellige free spam-filtre og spyèr.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-05-07 08:08
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-05-07 08:18

Komputer for Alle skriver i testen:
Citat
Norton 360 kan ifølge producenten også rydde op på harddisken og optimere systemets ydelse, men hver gang vi forsøgte os med denne funktion, bragede programmet ned - vi håber, at Symantec får løst dette irriterende problem.

- det problem har jeg ikke oplevet, det virker 100%...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-05-07 08:35

Ja, der ER delte meninger...

Jeg har ikke købt og får ingen vira ind på computeren jeg bruge AVAST http://www.avast.com/index.html ganske gratis!

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 21-05-07 09:11

Hej

Jeg har nu i 5 år brugt NORMAN den er billig og den virker

http://www.norman.com/

mvh

Pepsimax

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 50 point
Dato : 21-05-07 09:36

Jeg tror ikke du kan få et svar på dit spørgsmål - det er alt for personligt bestemt.
Selv synes jeg avast er det bedste, har tidligere brugt norton men finder avast meget nemmere i brug, så hvorfor smide penge efter noget der fås lige så godt gratis.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-05-07 09:38

Der er ingen grund til at betale, når man kan få Active Virus Shield gratis http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=55

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 09:42

Citat
Der er ingen grund til at betale, når man kan få Active Virus Shield gratis

Det er nemlig rigtig....

AVG måtte vige pladsen for AVS hos mig.....

Derefter ingen problemer....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-07 09:59

http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp?

gentagelse fremmer måske forståelsen - active virus shield er både gratis og topper flot Ingen dikkedarer med den og tilmed sløver den ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 10:02

Citat
og tilmed sløver den ikke.

Det sidste er vigtigt.....

Det er der nemlig mange af de andre der gør

Bl.a. AVG....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 21-05-07 10:04

Active virus schield er fint.

Og når Kaspersky som står bag Active Virus Schield topper de fleste virus tests som bedste Antivirus system, så går man da ikke helt galt i byen.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 21-05-07 10:06

vil afmeldes email, men funktionen virker ikke... prøver sådan her - sorry

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 21-05-07 10:20

jeg bruger NOD32 antivirus og jeg er bestemt tilfreds. Jeg bruger så zonealarm pro, og jeg har hørt at det skulle være nogle af de bedre systemer. Men alle de andre har da ret i at man ligeså godt kan bruge AVS

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-05-07 10:36

Jeg bruger Active Virus Shield på de fleste af mine harddiske/styresystemer.
Og prisen .................gratis........... passer til min pengepung.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-07 12:09

Et spørgsmål som dette, om hvilken antivirus som er det bedste, kan let gå hen at blive mere forvirrende end oplysende, vi bruger vel hver det som vi tror er det bedste, det gør jeg ihvertilfald der har været flere test som viser at gratis programmer er lige så gode som betalings programmer, ActiveVirusShield som er nævnt flere gange ovenfor, er den jeg lige for tiden instalere på computere, hvor ejeren ønsker gratis beskyttelse, selv bruger jeg Bullguard og mener at det er verdens bedste program NOD32 er noget overset, og det er lidt vanskelig at finde noget om den, men den er rigtig god og sløver ikke computeren, det er et betalings program og indeholder kun antivirus, min Bullguard er en hel pakke af progammer, senest har jeg smidt SuperAntiSpyware på porten, den fandt aldrig noget og var et program som virkelig tog kræfter fra min computer

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 21-05-07 12:13

Til pk2dk99

Prøv at se på dette link ehr er der noget du kan bruge og det er billigt at købe og du kan få licens til tre maskiner for Ca. 450,00 Kr.

http://www.spywarefri-shop.dk/

Hilsen Hans/hvidovre

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-05-07 18:08

http://www.pcworld.dk/art/7947?a=category&i=283

Derfor blev de bedst
award
Avast! Version 4.7 Home Edition
PC World:

Derfor blev det Bedst i test 2006: Bedst i Test blev avast! version 4.7 Home Edition med et enkelt point foran AntiVir, og det skyldes især de mange funktioner i avast! Denne virusscanner har det hele, den er effektiv, og hvis brugergrænsefladen fik en ekstra overhaling, ville den for alvor vise konkurrenterne baghjul.

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-05-07 06:27

Tak for svaret jomfruane.