/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
CBB mobil - Godt eller skidt??
Fra : nullerbullerpige
Vist : 1070 gange
100 point
Dato : 20-05-07 22:33

Hej!
Jeg overvejer at skifte abbonement til CBB mobil. På nuværende tidspunkt har jeg telmore.
Så ville bare høre om der var nogle som har haft gode/dårlige oplevelser o.lign med CBB.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-05-07 22:38

Fint, billigt og kører på Sonofon net. Er forøvrigt ejet af Sonofon

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 20-05-07 22:45

rigtig godt selskab har det selv og det fungerer rigtig godt, og har aldrig haft problemer af nogen art med cbb.

Kommentar
Fra : Barfoed

Dato : 20-05-07 23:36

Jeg har kun haft gode oplevelser.

Desuden er CBB også billigere, hvis du sammenligner.

Telmore
https://www.telmore.dk/servicesinfo/prices/info.do

CBB
http://www.cbb.dk/cms.ashx/produktet/priser.aspx

Sms koster 0,19 hos CBB mod 0,20 hos Telmore.
Og det er også billigere hos CBB, uafhængig af hvilke af de to forsk. muligheder, du vælger (minut/sekund).

Konklusion: Kan kun anbefale CBB! :D

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-05-07 00:19

Skift til cbb.Har haft det i mange år.Kun godt at sige om dem.
alimak

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 21-05-07 00:23

Har også CBB og har heller ikke haft nogle problemer

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-05-07 01:02

Jeg købte et taletidsabbonement til min yngste søn (som ikke taler særlig meget i telefon). Jeg blev lovet for 300,- kroners taletid for 100,- kr. Men for nyligt sendte CBB en sms til min søn om, at han skulle indbetale et nyt beløb inden 4 dage.... selvom der stadigt var lidt over 90,- kr. tilbage. Da de fire dage var gået lukkede CBB for mobilen, og vi skiftede.....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 21-05-07 05:45

Jeg har kun dårlig erfaring med CBB. Da jeg oprettede mit mobil nummer første gang, fandt jeg ud af at de havde trukket 400 kr istedet for de 100 kr som var aftalen iflg deres hjemmeside.
Jeg har ringet til dem 3-4 gange om ugen de sidste 4 mdr for at få mine penge tilbage, men har kun fået den ene historie efter den anden.
Har fået M1 istedet, og der er ingen problemer.

www.M1.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-07 09:37

CBB er hverken ringere eller bedre end andre.....

Det negative kan du finde eksempler på i ALLE selskaber og skyldes som regel "kunden" selv.....

Det vigtige ved ALT der kræver underskrift er at læse ALT MED SMÅT

Det er der hunden ligger begravet....

Ofte kan et selskab lyde utroligt billigt, indtil man liiiige finder ud af at der var altså nogle betingelser der skulle opfyldes for at få præcis den pris.....

Rent dækningsmæssig er der heller ikke den store forskel da 99% af selskaberne benytter enten TDC eller SONOFON som net..... (begge landsdækkende)....

Grunden til at alle selskaberne alligevel kan overleve på trods af forskellige priser er fordi vores/kundernes behov er forskellige....

Du skal sætte dig ned og regne ud præcis HVAD dit behov er....
Derefter kan du sammenligne de forskellige selskaber og finde den billigste....

Det hjælper jo intet at have f.eks. fri SMS hvis du kun sender en om dagen..
Ligeledes hjælper det heller ikke at kunne ringe "gratis" hjemtil, hvis der ikke er nogen derhjemme til at tage telefonen

osv. osv.

Det ER en jungle....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-07 11:00

CBB er et glimrende mobilselskab, som jeg har gode erfaringer med. Deres kunderservice har virket meget hurtigt ved de henvendelser jeg har haft via mail.

Du kan se her hvordan de ligger prismæssigt i forhold til andre mobilselskaber http://www.clickpoint.dk/pristjekket/mobil.htm

Hvis du taler meget korte samtaler skal du vælge sekundtakseret og der er ingen minimumsforbrug - som hos telmore der opkræver gebyr på 7,50 kr. pr. md. hvis minimumsbeløbet ikke er blevet overholdt.

CBB har dog den regel at der skal tankes op med mindst 100 kr. pr. 8 måned ellers bliver nummeret lukket. Det er det justuniverse har været ude for, fordi betingelserne ikke er blevet læst.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 09-06-07 16:18

Jeg har haft CBB siden de startede, og var en af de første kunder ..

det fungere på samme måde, det hedder bare noget andet vil jeg sige ...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-06-07 19:27

CBB hed fra starten Club Bla Bla, og navnet hentyde til at de var billige så man rigtig kunne bla bla.

De er ok så skift du blot til dem.