/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Videoklip 3 kb
Fra : dordi
Vist : 536 gange
185 point
Dato : 20-05-07 20:15

Jeg har et videoklip på 3 kb som jeg skal have sendt fra min computer og til en anden´s computer (mail)....
Hvordan sytten gør jeg det?

min egen mail strejker når jeg gør dette, klippet er nok for stort.'
Har også prøvet at oprette en hjemmeside inde på "123", men den vil heller ikke tage videoklippet....

HILFE !!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-07 20:18

Prøv her:
www.peecee.dk

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:21

Ja jeg bliver nok nød til at spørge dumt, da jeg ingen stor computernørd er...

Hvad er det for en side???

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-05-07 20:21

prøv www.yousendit.com men det må da være større end 3kb!!

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:24

Bille1948

Her kan man jo også kun sende under 1kb gratis

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-05-07 20:27

Du er helt forkert med det med størrelser på en fil.

Er den på 3GB? det er jo noget helt andet end 3kb.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 195 point
Dato : 20-05-07 20:30

www.peecee.dk
Dette er hvad du kan lægge ind.
Og så sende et link til billedet.
Billedtyper .jpg, .jpeg, .png
.bmp, .gif, .ico
Andre filtyper .doc, .txt, .xls, .pdf, .rtf
.rar, .zip, .ace, .cab, .exe
.ttf, .psd, .sam, .tar, .tar.gz
.msi, .mpg, .mpeg, .avi

.odt, .ods, .odg, .pps

Eks. http://peecee.dk/?id=43954

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:31

Altså går jeg ind på klippet, højreklikker på det, går ned i egenskaber så står der under størelse:
2,53 KB (2.592 byte)

........ hvorfor er det helt forkert?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-05-07 20:35

Ja bille eller også er de mellemvaren på 3 MB, hvilket nærmere sig et lille videoklip. for 3 GB er næsten en 1½ times film.
Men ellers kan du oprette et lager på www.4shared.com hvor du får ca 1 GB lagerplads, hvor hver enkel fil dog højest må være på 50 Mb.
Jeg har selv oprettet 4 af slagsen til forskellige formål, hvoraf 2 af dem er blevet brugt af flere kandutter her i dette forum.
Her kan du iøvrigt finde mange spændende ting ved at søge rundt i forskellige emner, der er åben for deling.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-05-07 20:37

Det er ikke alle mailservere der acceptere vedhæftede filer af visse typer, så prøv at pakke dit videoklip ind i en zip file, så glider den fint igennem.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:40

E.C

Nu forstår jeg det, og det er jo pisse smart.

Men tror du den vil uploade mit klip?!?!?
NUL OG NIKS

Tror sgu bare jeg har en uheldig dag

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-05-07 20:41

Når den nu "kun" er 3 KB, kan der ikke være meget i den video :)

Som severino foreslår, så zip filen før du sender den.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:42

Severino....

Ja nu spørger jeg jo nok dumt, er ingen computernørd.....
Hvordan pakker jeg den ind??
Står selv i butik, så er mega god til at pakke gaver ind, men har nu ikke lige oplevet at pakke en klip ind i en zip

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-05-07 20:43

Hvorfor det er forkert: Fordi det er en genvej du ser egenskaber for.
Højreklik, som du har gjort, og i egenskaber, kan du se stien hen til selve klippet. Den skal du se egenskaber for, og også hvad den hedder til endelse, feks. Mov, Avi, Mpg, MPEG osv.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:43

Nej det er et klip på 7 minutter, ikke noget vildt....
Så fatter ikke jeg kan være så blond jeg ikke kan finde ud af at sende det!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-07 20:46

Kan du ikke vise din fil - altså bare efternavnet.
Og så lige h-klikke > egenskaber > kopier tallet her ind.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:46

Palle Hansen.

Den hedder MPEG evt 2 i enden også....
men kan ikke rigtigt finde stien du omtaler

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-05-07 20:48

7 minutter fylder altså mere end 3kb og så kan du bruge www.yousendit.com til filer op til 1 GB, og ikke 1 kb.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-05-07 20:52

Når du er i egenskaber, er der nede til venstre, en rubrik der hedder "Find placering", tryk på den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 20:53

Det er der godt nok ikke på min computer Palle

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 21:01

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD !!!!!!!!!!!!!!!!

JEG HAR SGU DA KLOKKET FOR VILDT I DET OG RODDET RUNDT I FILERNE, KLIPPET ER DA 143 MB....
EN LILLE FORANDRING DER.

UNSKYLD, MEN TAK FOR JERES HJÆLP

TROR JEG OPGIVER

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-05-07 21:05

...........................

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 20-05-07 21:06

ftp burde være vejen frem

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 21:07

ftp....... ???

Frem Til Pointen, eller, Find Tips Pige ???

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 20-05-07 21:10

du bruger et ftp program og laver en ftp server på din com og laver en konto som din kammerat så kan bruge...

så kan han logge ind på din server og hente filen, så længe din server er oppe.

ellers er der den simple med en http-adgang som på en hjemmeside med lager kapacitet på over 150 mb..
der kan du evt loade din fil op og han kan få et link til den

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 20-05-07 21:14

Fik jeg fortalt dig "Arials", at jeg er blondine, fatter ikke en hak af en computer, eller af de fine ord du skrev, skal have det skåret ud i pap

Men forstår godt det med linket, men hvor kan jeg lave det, ikke inde på det www.peece.dk, da det ikke kan rumme sådan et stort klip

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 20-05-07 21:15

prøv: http://www.megaupload.com/dk/

max 500 mb

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-05-07 21:21

Som jeg nævnte tidligere, så er der visse mailservere der frasortere filer med bestemte endelser, herunder også MPEG, da de kan være virusbærende.
Omdøb den til et volapyknavn som f.eks FILM.MPEG til FILM.XXEG og lad så et par ord følge med mailen, at filen skal tilbagedøbes til MPEG.
Det vil snyde mailserveren til at acceptere filen som vedhæftet, da den ser efter kendte filetyper der er i risikogruppen. Men en XXEG kender den ikke, vil uden tvivl smutte igennem.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-05-07 21:23

Jamen dordi dog, har du prøvet at farve dig mørkhåret !!!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-05-07 21:26

En www.hotmail.com konto kan acceptere op til 2GB. Så opret dig en Hotmail konto, og få også modtageren til det, så kan du sende den via Hotmail.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-05-07 21:42

Hvad følger der med DE 3 KB...

Sådanne filer burde ALDRIG ÅBNES...

Da de er for lille til at indeholde et BUDSKAB...andet end

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-05-07 21:50

Citat
Fik jeg fortalt dig "Arials", at jeg er blondine, fatter ikke en hak af en computer

Værre, END IKKE LÆSE...

Du kan JO også bare dele filen, til CA: 15 små stykker, og sende
dem via mail.
Du kan bruge programmet HJ split, søg på Google.

Eller som der SÅ FORNUFTIGT BLIVER SKREVET =
send dem via andre udbydere_ til afhentning..-

Ellers, ville jeg anbefale www.4shared.com
eller få en BLOG på MSN / Google = ???eller andre ? kanaler

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-05-07 21:53

Eller brug et program som dette.
http://www.wfshome.com/

Fåés også som friware, men kan IKKE anbefale det.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-05-07 22:10

Og lad være med at bruge ORIGINALE navne
så bliver skidtet SLETTET, enten af udbyder,,
Citat
Brug et navn som berpox___ eller andet

eller andre, der ikke kan lide der ligger noget___ DER

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-07 22:37

Enig med Arials, Megaupload virker fint, jeg uploadede så sent som fredag 4,7MB ingen problemer nogen siger der er reklamer på siden, dem ser jeg så ikke med min browser

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-05-07 03:13

Citat
nogen siger der er reklamer på siden, dem ser jeg så ikke med min browser

IE og der DUKKER altid en reklame-pop-bagefter UP.
Lige meget hilken af alle disse udbydere kommer fra/ hedder.

Hvilket får mig til at TÆNKE___hvilket ikke er meget,

Hvad UDBYDEREN HAR LIGGENDE PÅ disse
Bortset fra det de siger/ skriver.

SÅ HAR DE INTET ULOVLIGT LIGGENDE PÅ DERES SERVER...
Fuck __syre i nyre...

Og de TJENER enda ikke penge på det,'
men lokker andre i UFØRE

RAPID _SHARE har lige haft en et konti TIL
''pyramidespil'' = refere ??
kan ikke stave mere, ej heller

men skaf mig 5 NYE lemmer, og du får en gratis
TROEDE I FØRSTE OMGANG, DEN var reél, men at
man lige SKULLE ''forføre'' 5 / 10 der skulle det samme.

Der skrev jeg FUCK som afsender.
Håber ikke der er andre der HOPPEDE på den.

JEG GJORDE.

Og troede__fedt tips, gratis // ikke for noget der er ULOVLIGT ?.
Men efter at have afleveret MAIL_______SKAF MEDlemmer
Så den fik i desværre IKKE,
Habde eller´s MEGEN stor lyst, men
hader at rævrende ANDRE end mig selv

Øllet KNAGER, og det gør ondt i missen.
Håber JEG er en H - kat_ ENDNU
HA d

Næste gang, bliver det NODER/ for dem der kan fis/ på en G/ streng
Lige til at udskrive, og eller ??
Kan sgu da se, det er lige noget for PODERNE,
og DET er det_ski.
Den kan osse spille hvad u ikke lige har læavet
Stakkels KAT________________

Nat King KONG/ cole.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-05-07 18:26

Hvis du bruger http://www.yousendit.com/ som tidligere er blevet nævnt kan du sagtens sende den fil du har. Dvs du uploader den til dem og modtageren modtager en mail med et link hvor vedkommende kan downloade din uploadede fil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-05-07 18:29

Eller opret dig herinde det er også gratis.

http://www.sendspace.com

Virker på samme måde som Yousendit

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 22-05-07 16:58

Tak for svaret e.c. Forstod dit budskab i sidste ende, trods blondine håret

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-05-07 17:04

Jeg er selv blond - endda begge to.