/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Invitation
Fra : katskat
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 20-01-03 21:17

Er der nogen der har en god ide til en festlig fødselsdagsinvitation? Min mor fylder 50 og hylder det "alternative" og "anderledes"
Mvh
Kat

Accepteret svar
Fra : LarsNic

Modtaget 60 point
Dato : 20-01-03 21:27

Hej Kat.

Hvad med at lave en invitation i form af en avis?

På nettet kan du finde masser af gamle artikler og informationer fra det år din mor er født - sikkert fra selv samme dag - og lad så selve invitationen står som en lille artikel for sig selv. De andre artikler kan så evt. være om, hvad der skete på selvsamme dag det år din mor blev født - og ellers fremover op til i dag.

Mvh. LarsNic

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 20-01-03 21:50

Hej

Hvis hun osse er til astrologi kunne I så ikke lave invitationerne som stjernetegn ( med gæstens stjernetegn eller et tilfældigt ) og skrive noget i stil med : Dit selskabsliv skal passes, derfor bør du når chancen byder sig deltage i alle fester. Du vil i nær fremtid deltage i en fest for en du holder meget af. Det er noget med noget fødselsdag ....bla nla bla og derudad
Finde lidt i ugebladene men så gøre det mere specifikt så sted, dato og tid fremgår af stjernetegnet.

Fnoller

Godkendelse af svar
Fra : katskat

Dato : 20-01-03 22:01

Tak for svaret LarsNic.