/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp til command and conquer
Fra : Tr4nE
50 point

Hej jeg har lige købt Command & Conquer 3 Tiberium Wars og har søgt på nogen snydekoder til spillet, jeg fandt dette link hvor der står at man skal på ind under mappen hvor ens savegame ligger og så skal man lave en backup på filen "hvilket jeg har gjordt" derefter skal man åbne ens savegame så man kan ændre på hvor mange cash man vil startet op med, jeg har prøvet at åbne filen i flere forskellige programmer nu, men kan kun se en masse mærkelige tegn som minder lidt om html koder, ville hører om der var en der muligvis kunne hjælpe mig?

http://www.gamesradar.com/us/pc/game/cheats/cheats.jsp?releaseId=20060420173152884084

Kommentar
Fra : nasher

Såvidt jeg kan se er det en .ini fil som burde kunne åbnes med NOTEPAD.

Jeg har lige forsøgt på min egen og det var ikke noget problem.

Bare vær sikker på at det er den korrekte fil du forsøger at åbne.

NASHER

Kommentar
Fra : Tr4nE

okay jamen der har jeg også prøvet at åbne den i, men det er jo ikke lige frem fordi at det er helt nemt at vide hvor jeg skal ændre på disse tal, på min står der:

RGMH ( Üñ ÒuFj8K·ºuðdiC o m m a n d & C o n q u e r 3 T i b e r i u m W a r s T r 4 n E f u n g a m e S k i r m i s h ‰PNG

IHDR    \r¨f    pHYs   šœ
OiCCPPhotoshop ICC profile xڝSgTSé=÷ÞôBKˆ€”KoR RB‹€‘&*!   Jˆ!¡ÙQÁEEÈ ˆŽŽ€ŒQ, Š
Øä!¢Žƒ£ˆŠÊûá{£kÖ¼÷æÍþµ×>ç¬ó³ÏÀ –H3Q5€ ©BàƒÇÄÆáä.@
$p ³d!sý# ø~<<+"À¾ xÓ  ÀM›À0‡ÿêB™\€„Àt‘8K€ @zŽB¦ @F€˜&S   `Ëcbã P- `'æÓ €ø™{ [”! ‘ eˆD h; ¬ÏVŠE X0 fKÄ9 Ø- 0IWfH °· ÀÎ ²  0Qˆ…) { `È##x „™ FòW<ñ+®ç* x™²<¹$9E[-qWW.(ÎI+6aaš@.Ây™24àóÌ  ‘àƒóýxήÎÎ6Ž¶_-ê¿ÿ"bbãþåÏ«p@ át~Ñþ,/³€;€mþ¢%îh^  u÷‹f²@µ  éÚWópø~<<E¡¹ÙÙåääØJÄB[aÊW}þgÂ_ÀWýlù~<ü÷õà¾â$2]GøàÂÌôL¥Ï’   „bÜæGü· ÿüÓ"ÄIb¹X*ãQqŽDšŒó2¥"‰B’)Å%Òÿdâß,û>ß5 °j>{‘-¨]cöK'XtÀâ÷ ò»oÁÔ(€hƒáÏwÿï?ýG % €fI’q ^D$.Tʳ?Ç D *°AôÁ,ÀÁÜÁ ü`6„B$ÄÂBB
d€r`)¬‚B(†Í°*`/Ô@4ÀQh†“p.ÂU¸=púažÁ(¼   AÈa!ÚˆbŠX#Ž™…ø!ÁH‹$ ɈQ"K‘5H1RŠT UHò=r9‡\Fº‘;È 2‚ü†¼G1”²Q=Ô µC¹¨7„F¢ Ðdt1š ›Ðr´=Œ6¡çЫhڏ>CÇ0Àè3Äl0.ÆÃB±8,   “c˱"¬ «Æ°V¬»‰õcϱwEÀ   6wB aAHXLXNØH¨ $4Ú   7   „QÂ'"“¨K´&ºùÄb21‡XH,#֏/{ˆCÄ7$‰C2'¹I±¤TÒÒFÒnR#é,©›4H#“ÉÚdk²9”, +È…ääÃä3ää!ò[
b@q¤øSâ(RÊjJåå4åe˜2AU£šRݨ¡T5ZB­¡¶R¯Q‡¨4uš9̓IK¥­¢•Óhh÷i¯ètºÝ•N—ÐWÒËéGè—èôw
†ƒÇˆg(›gw¯˜L¦Ó‹ÇT071ë˜ç™™oUX*¶*|‘Ê
•J•&•*/T©ª¦ªÞª UóUËT©^S}®FU3Sã©   Ô–«UªPëSSg©;¨‡ªg¨oT?¤~Yý‰YÃLÃOC¤Q ±_ã¼Æ c³x,!k
«†u5Ä&±ÍÙ|v*»˜ý»‹=ª©¡9C3J3W³Ró”f?ã˜qøœtN   ç(§—ó~ŠÞï)â)¦4L¹1e\kª–—–X«H«Q«Gë½6®í§¦½E»YûAÇJ'\'GgÎçSÙSݧ
§M=:õ®.ªk¥¡»Dw¿n§î˜ž¾^€žLo§Þy½çú}/ýTýmú§õG X³ $Û Î<Å5qo</ÇÛñQC]Ã@C¥a•a—á„‘¹Ñ<£ÕFFŒiÆ\ã$ãmÆmÆ£&&!&KMêMîšRM¹¦)¦;L;LÇÍÌÍ¢ÍÖ™5›=1×2ç›ç›×›ß·`ZxZ,¶¨¶¸eI²äZ¦Yn…Z9Y¥XUZ]³F­­%Ö»­»§§¹N“N«žÖgðñ¶É¶©·°åØÛ®¶m¶}agbg·Å®Ã“}º}ý=
‡Ù«Z~s´r:V:ޚΜî?}Åô–é/gXÏÏØ3ã¶Ë)ÄiS›ÓGgg¹sƒóˆ‹‰K‚Ë.—>.›ÆÝȽäJtõq]ázÒõ›³›Âí¨Û¯î6îiî‡ÜŸÌ4Ÿ)žY3sÐÃÈCàQåÑ? Ÿ•0k߬~OCOgµç#/c/‘W­×°·¥wª÷aï>ö>rŸã>ã<7Þ2ÞY_Ì7À·È·ËOÃož_…ßC#ÿdÿzÿÑ §€%g‰A[ûøz|!¿Ž?:Ûeö²ÙíAŒ ¹AA‚­‚åÁ­!hÈ쐭!÷ç˜Î‘Îi…P~èÖÐaæa‹Ã~ '…‡…W†?ŽpˆXÑ1—5wÑÜCsßDúD–DÞ›g1O9¯-J5*>ª.j<Ú7º4º?Æ.fYÌÕXXIlK9.*®6nl¾ßüíó‡ââ ã{˜/È]py¡ÎÂô…§©.,:–@LˆN8”ðA*¨Œ%òw%Ž
yÂÂg"/Ñ6шØC\*NòH*Mz’쑼5y$Å3¥,幄'©¼L
LÝ›:žšv m2=:½1ƒ’‘qBª!M“¶gêgæfvˬe…²þÅn‹·/•Ék³¬Y-
¶B¦èTZ(×*²geWf¿Í‰Ê9–«ž+Íí̳Êې7œïŸÿíÂá’¶¥†KW-X潬j9²<qyÛ
ã+†V¬<¸Š¶*mÕO«íW—®~½&zMk^ÁÊ‚Áµkë U
å…}ëÜ×í]OX/Yßµaú†>‰Š®Û—Ø(Üxå‡oÊ¿™Ü”´©«Ä¹dÏfÒféæÞ-ž[–ª—æ—n
ÙÚ´
ßV´íõöEÛ/—Í(Û»ƒ¶C¹£¿<¸¼e§ÉÎÍ;?T¤TôTúT6îÒݵa×ønÑî{¼ö4ìÕÛ[¼÷ý>ɾÛUUMÕfÕeûIû³÷?®‰ªéø–ûm]­NmqíÇÒý#¶×¹ÔÕÒ=TRÖ+ëGǾþïw-
UœÆâ#pDyäé÷   ß÷
:ÚvŒ{¬áÓvg/jBšòšF›Sšû[b[ºOÌ>ÑÖêÞzüGÛœ4<YyJóTÉiÚé‚Ó“gòÏŒ•}~.ùÜ`Û¢¶{çcÎßjoïºtáÒEÿ‹ç;¼;Î\ò¸tò²ÛåW¸Wš¯:_mêtê<þ“ÓOÇ»œ»š®¹\k¹îz½µ{f÷éž7ÎÝô½yñÿÖÕž9=ݽózo÷Å÷õßÝ~r'ýÎË»Ùw'î­¼O¼_ô@íAÙC݇Õ?[þÜØïÜjÀw óÑÜG÷…ƒÏþ‘õC™Ë†
†ëž8>99â?rýéü§CÏdÏ&žþ¢þË®/~øÕë×Îјѡ—ò—“¿m|¥ýêÀë¯ÛÆÂƾÉx31^ôVûíÁwÜwï£ßOä| (ÿhù±õSЧû“““ÿ˜óüc3-Û gAMA ±Ž|ûQ“ cHRM z% €ƒ ùÿ €é u0 ê` :˜ o’_ÅF æ÷IDATxÚìýw”eÙuÞ   þÎ9×=>2\fDú¬¬J”ªàA€ I (Hâ4%QÝ—šrlµFÒR÷Ìh´Z­¥énVkzÔT‹‰’Ø-@ @€,
(‹²é3"3"2ì‹ç¯;fþ¸÷½ `æOÍâ*Œ2×[ÏÝwÎ>{ûû¾-œsü§?ÿéÏúóÿŸ¼?Š'U¢H㟏¾sˆò_îØW‰@ápãß*þO
„|ðntÿÑÿsìß
Q>ž-_âp8lù\Å-¢òV!TM”?uS,OŸe¾½ŽïίTyçåUæOÌ“ãè †QEјŽ˜«35Õ`r²I½V¥^«†>Aà{R   ”T()B"…B”!Π  p`Å÷pb   ä²srQ8qBàæ±nV"f¤cJâ&•£éIê^@ÕóEEXBp>ií°Z»ÜR“çša®]_;ºÑÖ–#‡8´–çÄž±n׺ü¾ufË»íÈ1NcœÁ9‡kð¥D
‰c
y–'CúI$Éó”,0vcz½>Ýn—vûˆv»O·ëôžn0?³ÊÒÂ)Ο<IÈ7Ÿ}‘¯\}GF…Y5,2%šøÒ ¬,BY,9B¥ 2¬HѤg°h 9!„Ã"°N#ˆr:,B€ øýb…:4)ÖiœÅ9¬Rp¢\ËëÜxe3Zg®xDÐ@Šq‡Æ–7ȱèrÅ‹â½ ]·ñö ,7³oRY^õ=›W•?çØ÷ÅÅ,î/ÅW~£Ž=Ûñ G|Ï¿‹WSü,ƒËè5›üò™}R3 éNòÙOü1~ü/<Æí[wùƒßùZtX=Ueaa‚\::¦v"djºVܦêÔë5ªÕ    ‚ ÏS()‘R!…Dˆb³K²Ü48sà`Æ9wçÎ!ÄYgn
ä*pªˆx£ÐèÆ lt5„ +ÀXöÁer®XðÆ:eÊ8"›Ð€)¯°œ8'ŠïË+V<¾q}׸lÃ:»n½­¤¼øþÍPŠXwè ‰¯<VÎ#†}ŸZ¬ˆu…ÜhúIZ-$χdYáp’áp†^/¦ÛÐn÷h· ú·Ù><bvÚãÝ?È•s?·ïå¾}•ÞŽàñ“KLÙUnï¤\;Ü"΄_ „” Uê]€€(>k`΄0GyÔhÅ8‹Å`‘HaŠÕçŠûHá•+Qáh4pÂ!œ&”ÛÝŸ2%G¹ ‹E9C<þ]yµeıó?ÆñGQ„òD¹éD¹‹è†(6¨¶ˆMvtéLyO‰(Vî8"Ž7¶ÅýÝ(®‰cÁ``ŽgâØÿ›ÂŒ7Q˜8H|"ÕÄŠi~æšøKOÓ\`àöWsÞ¸}“ÍÞ:CÝǯøLNU˜˜¨ÐlV©T*DQ€ïûxž‡”
!ÊSžb£‹rÃK) 1‡ã
ðˆ‡­qYër–YëRH” ¹ë¬,7¶C8ÊëÒ:<J@€òÊwlFY`hãд†LƒÖÅ•0NàPX'ÊÌÃ`¬C» çr¬Ó›c¬E)IT<q`´~Kkó–Rê
áÉ×mÀkƘ}“fÄÉ #ŠÇO²œ~Ò'Ž»dycò<'Ms’$¥ßïÓë
èv‡ÅtÚp~é)þì§ÿ8ïÿÁ*íÛ–Íë9½3€MÁ+_ðO¾ò&Ï¿ykr(i0¤ 5 q M6¡1Âb]Šs¦ÜÀ„ÑãÈ‘N–À”aR#DŽ1„@8Cn³â ¬Ã
   X¬³8gB#M‘™¸ël™h,1Rà(0¨ò{à¾yñíÔš Å›³lŽ-ã-®8{Üh³:W¤Cv´QM2àF©}VFJ9ÞÔRxÅ…§ $ß Fc |Åv§±.ÄÙ©2¤§*ÑäϽëÏñÿÑã4ÖŠgÎ}ÒFÉz•ÅZƒ‰‰
Õj…(
ñ}ÏóPJ)¤!‘§¾’
¥äi¥Ô“RÊ'<îœ{Ôh»¨µÅÚ2.ºãe’$òXèi‹ÑE<–ñï«âØF8‡° (UQîA å•€Ð™9è ÐbrÍweOX+1ø7z?‚zÕ£^ñp¹¥ŸèÙ~ê> û dhg16¿ïÈ¿ã´yYûR…/VÂʝF-`:ŸgkZºÉ."eN*•I&&2â8gn.¡×KètºüÚ׿‰æÝ|è'k̽7,’·Sðx­ÆgÝEv·݁¡êyx@`-R8œÐX©±J F»CŠ9Î2›ãD†9ÖJ„t82œÍŠûSã Nd œ6X'@h”Mʲ-ÃX‹ÆÚ¬¸¦B‚8å(ž«(,šá!„Cy…’!žï!„÷öÏ Õs嬥“E­Uœ]åz³X§F9Ø1Œ€c¾¨óFoCÎ+r^Y,áâ?=ªüÞ‹>ÆÙ2Â[p0”5”ô   B0œåÌÌ'ø¥¿ù   ®ügUò[–ÛÛ{´²¤g©Ö<*• ðñ<)%J¯QQæ;)¼)¥‚÷xÊ{ÚóÔSBð.œ›±ÖbŒÁh‹1cÎ:œX[¼lcÅT%¢æ)ZŒž&Ó
©%Î8l‹¼>´GT•„PN€ÅsHGî 3‚,d$©$3S&VV‚“²8•©q"Ç
Âây‚j=¤VQ8ÓObYNf ÖšÜhœÍp6ǹ"R)åzJ=ùþ·}/ü–tѳ΅GI’ÒîÒnamkÁÖ­-ijˆãŒ^ÏâÛYÞõè%ίÍѾ­™,pi®‚5ð/¿ºÇç¾ð<y¬‰¼
A&ð$H%°²|o"'Ç`\†qCŒÈ°.á1„³Y®›—I¹A‹s9Æfå!dq'¸si‘Kº|üsœÁº¼\Ç
‡.JgAfÅg=:ФÁ BX”a\
O
¤¹yô›oï à‰‰”ÇJï©éËÓÆ–'tqú»ò~£{©ò1ܸ¶/€=YFÚ²‚sòXºï¾+¡   £ŸK   žWÁóNP¯Ï31QãüâÓüìüI~øO7Pu¸úZÆÁàY9¤Vƒ(
Ç'}qڏ6}ñ>œSç” >à+ï}Êóß'¥º$„`´é­ÖäÚ s±ÅÆ7œ)~ž[´¶èÜb´`®VãôTƒ,µ¼vsÈÍ}Ã0¸ÄasK±&6³(íˆ2G]&‚z]"­Àfí Å•íi^棵O<„”­4BT N   d žA9ÂKQAŠçY¦ç«Ì.7±Ã”v«M沲涡¢øüœ3ãMaLŽ±hh­A)AäW«Áü75ñ\§çñÍÞp—~¼‹1}œ³X[dŽZgd™!M-ý¾¢ß—´Zª}šŸXû0ŸùÐ<‡2å¿ÿ·/ñ‡/Þ&í«h”ô‘ÊC‰°D£]‚¶´    n¾9‚(„E[ƒ!,ÚfWb8¬Ð8›£]Žt¦<¶\Q.Q”gź.€ÁâàKËl·/–”œ!]®çPh(ºnóíÚÑÖ8†þË$1ÇÐúJð ;=^ÃÛqY ǵ¼C¿+NQb œáË ¨½%ž†ZÍ191͉…E–—Wùá÷~”Oþp¿   ;{†Øo1µ0 C<ÏG)…”ò{:
\ña!ü^ø!Ï •òŠwa
Yž‘¥9y®Ë¿Hçu^lô<s¤Iq
áf84è¡¡¡ú„§kgëœwužûV¯ì÷‘™ÅO¤‘Y<ã¨d–¦I!Xœ“LL(Ö8´dÂÃÉ~¬h
BÒTÒM5½Ü¢½§2ðÂ8Ï"}MÆÈ0C„C&'=.¼;¢·Óº³C¯Õ"ªxa„
<_ãûåY”4H5
Àî²-Èóœ<K.õ†K¬ÿùjtâ~³²ðõÈk~Íá×Úýík©náÜ°è0H P(å–j5£ÑÐô¦ßäk±`æþGùÁGfø™O>4u¾ýÊmúÉ ƒ'ÎŒ”Hç×šÂÇâa„(ju,NØuPv9¤peMoŠcCg¿sçt   ‘Ú2¥%¢_Ôÿ‚ò¾¶ ®ØàEýoÊ `°¤åý‹’£€©ÿãnÙ?’ àɨ ¯F§¤!øç$®è¹<8¨ËލÁ½õpQ Èq`Qâ{À>'¾»eè
`Ж—SJ…çI‚À£V‹˜šª³¸¸ÀÊòeVNžäÊ#óá÷œDM   Žº–¡é19mð¼ <éå±Ó^,9ÇÇ€   !À“ÑRTð¼ c,Y“ëkò\“¥š,·¤™!O,éА 5þfÐ×ô:š~ÏÒé:=K¯g1CGw`I.IþügÏ2» 9Tù7¯$úTµ"²à[GÝ’òÝ{RÐMAnýbÛ徏 =âX‘´C’®¤Ûë³ÛMé;C. tÚJR’¡À38™‚×F   ËL¢ ñ[›¼µC–Æ„UETõ©T%•D¨U!ªXüÂ@áyày©D™!ÈöÑÄy4OûýŸŠüÉŸªW·£`î+[¿×ïýžµÃmkóñö¼Qù%©T†Ãû¼pp‹SÝi.<ògËԚ!Ͼtۏq9   œRXíu;íŠõ"¥Ä–iºÀà¬C   [bR* ç Š-\Y‚ºßúX›adB!]t†   ÂcŠ‹TX£QB£DÑN”xaÉË`P-Dùö Quk5¹'·+Z}ց¦Ø·ÖC¸W¢þnŒÊ›qÉPll9ŠºÎ+aªQdñ¿' Ø( PžÀ÷•jÈÔT•ÅÅNž\áäÉÓ¬¬¬ræÌIº¸Ê̬Oœ:†&Æ ²rã{ãÚø8ˆO8Ç'À=,…OV   ƒ!ifˆã˜$ÇYêHK2 û–~×·£”~;§×¶ôŽr†]ô (†±Ç “)z™å¹møø’fõ/ø|ü§}‚l†7Ÿ©Ç–x`°‰ iciHC3r4jŽê’ ¬ ®áájŠ¤çq´áÓ¿g‰d+†£< ¿ªHœ„¾ SEb ƒ¬Nš×©¯e,®4qmŽg${·šdb8¼ÐFŠ°b¨Ôµš¥^Oh4 µ† ª@µª"ðBAàK|%Ê¢Tq:&f@j af–&k'þìù•ýÙî°ÿƽÝW·Ó{ów“_¯äDø€‡ïW©×}zYÊkû   ß[ᱧ§ÏpòW+¬ßêq´Ÿ¢;aý¢ãa5™Öh—’’‰GŽ!A[]@ÔÂ"(úôNÄÅjsE¿ßÚFdS ‡Fh¤u8— Éq”±^BN¯„§¼²‰U<¶³' R‰qçK)…•!WÁ¢Êû \É\^ôßåƒþü˜.áŠz §ÆgDºñæ/ú©ÎÉ’Q FË÷ôþÅ8 H)@zO¥RerªÆ 'ONqêÔ
'Ožbqq™™™)VVN03]CGœ¥8R”·WA|
øaŸtÎIœÂ“>_Å÷´¶$ɐv·O¿×c8Ìéõ4½®¥wdéµ,G‡†îaN»•ÓëƤíœt ÈÈcAª%N‡`=Rëañ¶Îk›ðÏ?À¶2ÇÉEÇ–=šçÛšûÛ9ÉPQq‚&–g™ô¡ZUwˆÈ!ª1ãpuû_(j~52¯~Sa«ÐÀ^Ly.Q¦†t¥2tWÒº×co]sБdR«ÔH©Á¢‚>a˜VbjC½&h4µºO½©kŽz=¤Zõ‰*’J$ð‰ç   ,ýd c:(%©Wæ^˜¾ð°Ññ_éÖÇÚä ƈÏC¶Q‚jq xÜn]ãµ[óøŒÏÙG<†[‹äI˜“t,6˜\"À³‰°%>åŠN”“guA)U´ó0ˆ’4iÁ   QÖù¦8ÄH#°¢¨ëÔ+Ö`EZ ýÖ!œÅ   …¦èˆ¹r}[áN£ýð6 éð°ÜîfLüqB¶è±þ»ç=¨ý…>–ˆ1£§Çu½+›zßMôH)
€Ï÷©T&§šœ81ÃÉ“ œ:u‚ÕÕE—˜£Ñ¨Ól6˜š¬!¤`8LÉMŒ9`ß
|ܧ+@ÑÎDá«ß«!Pôû)­£=ŽÚµû´Z}Ú­ŒÃýŒÃÃŒ£ý½£ŒnÛÐïhÒX'™9¤£ŸÄLDAˆ¦4   ®uüÚšþpz¢Fnñ@Óîz}Gž ‹8R'p}êx„}IîHƒ€”ŽáÀ0èKb£Èë5)‘
:9Üßs¬äìg–ŽÖÄÎ`Ðú„w3‚Ž!ͺô{1,±Í œ"é€>@$G†x^Bà”ç¨DP«xTk!•šOc²B£01Q¥Q¯P­¡R   ñ”#ÍÚôâ=jᓍÓ,Î^Æö>Õl|
ÒÿÂñ[Ωß2¦÷\±~GºÇï3ÂÏqá‚ÇÄÅü‘¢MÆÐë’y†aÇ1Xr›‘ÙœÌÄÄfXtÜ !r¬IN¶-8€Îf?Ź¢}h4N,Ö™¢ÆwÎlÙÑrŒNú´è0˜2‹t#δH‹v4CŽ¢ ]^®åïƒ `\R\L!Ç„•H¼;ÆÖs%/ ¬Ǭ*YbºdU‰c¿<-:¤,þ¥<jµÂÄD¹ùINž\buõ$§O/³¼<ÏÜÜÍf“J¥B†L4„~@–2 Ù'…°?î?b¾ óŠÚÏðT€u²TÐî´ØÝÝakkƒýö÷cvw‡´öcº‡šö‘!d 9.“X­ÐZuŸxeÙbayóð   ñ    µâ‹92êD4T`É$Ž°‚dÁ”±ÌXI¥â¡g®!°SAÕ:&š@6¡›ÃÍmǝMÍÖANSRª‹‡ B'QèÄ¢ð0èò5§XÚ%“’2äÓ"ë“ë!C·Ÿây¾Š õjH­ÒlÖ˜˜¨21Q|­×#jõÅ€$éa¬eªy†…ÙË(¡8êݹâ\|%Ïó¿`­üuçܯ[ë~Ç9Ãúaó‚¢mN²¶ñÈ'@9†¨2¤]ш#Á°'ÐCp™,NóòŒ/8–ºdŠh„ÓE)êr E¿Õ¹¤ ïœÁ
pCŽ)N8œUW”Nزbq6ÇÊùw)ι¢y Ì]Z•1Ê¥ßþ@ JBO™Ò‹"}g”ú7fþñ]››5½•”ÍCq¬eRÞ[*ODFƒ™™   VVæX][æôéSœ<¹Èüü4““T«µÕW>Q†!ÆXâ$þcÖ¦ìsÎE£ß9‡Öc$JD8êvcîm®sgýw7·¹ÿ€ÝÝûû)vFÚÍIcÈ3¯Øô¶@žHdY¬8ŠÆSG„¤NH“*¾
‰Da"úÎgˆ)õ

ŸÈùÌcy8”<<çXšLÔA5ÂXT þœ„y0M›w¸¦Cû@K¡"ØÜÙ6T†šË3‚ùå"£L°Ûwìöû퐍$§ Êmïᨑ¢i`IÈi`©cÙv‹…n0 &3h1L,Þ0¡säከ⛾29ÑhÖ˜Ÿ™¤Ñ¬R© âkÄɐùéóœZx¾7ÉÞÑóXkæ3ÑñÓΙÿ`Lïß[{ï?Ü=¾0¤—,òîÇç9}z–îa  AYºz Ɔ4·Ø,/ˆ:ƯKS¨@:¤g öŠ+   B8]̇°a ž-" ¢$X8׃®H±Ž R¢°dÈ’–þ€I’½ý@ÍÜkQ‚yn´½í1ÚoYû;Uf æ˜6@>ÀŽ‘‚DÑ_ÁªØüA@T‹˜™aqé'WO°¶ºÌêê
3LO7©Õª„aˆïH¥Ÿz­
Nþ‰8M>£Mú°Â¹‚iWô -YVô䯂”SÜ߉ùΛ¯ðÆ/±q÷>ûû   ùijY´ÄYA„³>B*xå«÷
V>uªÆT="UìPÑÉ<!u|VÀɠ  Ÿåِ“kŠ3—aå<LM)êsà‡™m /à¾ÀeÀ%óW“0k¡aá‚€sî‚} ªCËjÃñð§Î~PR=-`ªàH™X ;Ðê(ú:¤kàÞ¼ù|ó%xcËÒ19†AJ@h!i¡éb I€‚C¤MÐ ÉòB@že ‡   ÝŽ% rö*P«¶›3S
ææ›Ô'2†ƒM²$`ea‚³+ïfzb‰;[ß¡?Ü LdŒü,¸?åœþÕÔ¸_ÝÝ7ÿûúºå—,=[@~K’×,i†S–AWÓïj†ÝŒnoH?ç)Î$d6-ø²èó
Ú¤sšœ ãRœKJ¾€Åظ •À¦&E£K K ¬+Û‡®È¤EÙR— 4JxQˆ7¯`sÊïƒ6 RQÉ&+ŸÞ©Íøßã$À;Ïí˜ùçP8§ΕL Y¤UH|%ñ<I…LMM237é“Kœ=wŠµµ%––癝™¢Ù¬†>¾ï!¥‡ßó©„я
!*N²?™e±tNc­ÅZCžÒ4g00ä©¢ÍR   &ÙÚ‰ùÒ׿Ƴ/~“ƒ½VJ HÎ<¤ ñDˆÐ ð¨áSçŽG€ÃCR¥B$kT‚†ï£D€Ê$¾ðXœŒX9·¤8»"9s&Ï‚8b
˜,ÉC0`Ú î×-9§€Çµ’1j™NZžî×»÷Ó³gg ðÏv€È*„
X\1#³ðî&Üù:üîKŠ—¯+nlDÜÙj°“O‘ÓÀ£`HÑLÌ0ôq"è¢èbE cã‚„c=´M±YNšäô{†ÖaÊÞ^ÂÎîÅù&“Ó   û]öyç•âäìcè|š;Û_'vxž(h;Öü¤£ó'´™ü·­ƒá¿yíµä7×þd•‡¯±{}Šv+Ư
j!4*†¤jèG9õJƒÎ ¦Ó ó”8b¤&Çá\ŠuqÁæs’ãB¬   Ð"4R
Œõ‹, V‚-²W¶¶eÉ‹“¾ŠÊï5J(|¯`_*åáÉ!ʽóv I¼ÿ]RÝ‚01Jù½cl=Žµûä±R ý.²Ðˆn+¤-Nð2Ý_Zšçô™Ξ9ÅêÚ2'NÌ11Ñ(UyþÖ^ñ<ñ}õ§}ÏûSqœT‡ñ m’rãç$IF¿?¤ÝÎH‡>š$ªMñ潿òÛŸã•«ßä¨uÈ` É2Ñ9
g%Ž€ ¨• BQÁ’R4iÈJeÈȐSa?ö0.b¦ñÈ9Å'Þëñ¡'}‚éÕ!Ø¥BÇ¢nn]‡­{ÐO ~Φ‚÷NJfßüHÁõÇSI®£Áºã•Ws®ß†“JÐû¶àÕß‚oÝpæ‚~¾“>T<hNÃ¥ ð±÷ÁòcpêÃðsï‡î]xö
øgà¿-Ù9‚AÖ#q÷ŽË–¤—؃B¢ËÁ k㢰ȲûM,ƒ¡¤Ó   ØÛ󙜬03Ûä^õ
Zí®œÿ8ós˜›x„íƒFn¡T¡#q®#s»÷§v–~ì™ç&eáÔÿÕÙ•Êï‡'<Žî'9JøéÈCCÞÌÑ2C‹>Úµ‰{C†ªK’
ÐhœÉ‹þ¼Ð`uÙê+¸þ†¤ø¾í¬pðç † ãòBâ$V 1t!)
HŠL,F„+Ý!‚· Èíp$|-€#áÊÞ½ü.Áé¨ xà }U%Ìgñ¤ÂS’ RLO7Y81Ï©ÕΟ[åôéVV˜™™¤^¯EA¹ñK   ®à
¸?ë)ïÏxJ-æZ3Œdù€<ÏÆj´Ãû»Ҹʉú)ªõÓ¼üÒ¿þå_ç[/…8éekÖê2t<)A† BA´íã1 Ôññ¨{aIH»gI1œ¨ùüÔû|ê‡&¹t1€šDBç&ܼê¸v´Áö=G·U,£418®·â5É÷*døÿHvÂ1ô-KsÒÃ4$¯]…ß¹¡y CŒdÐ÷(Ôï‰D­ÃäK‚_û2\¸ çNÂ#çà‘wÀÇßÏÀ'Þ+xýú4_~Iòâõ˜a|.z%¨U´îÓeP(ZfE5\J›mVeK•b’8úA»Sgb¢Æáþ![Û÷xüÒqúäÓL×ÞÉöAŒ±ÛHiP
à>¹Ëª½ÁÒŸÿʼõÃÙÓW>7³XùÉ·ÄkÉQZˆuJɈ¬hBa¨z†Ü3¡Éû9   16Ï
€K1.IÑÿ'ÃR”>…nÀàdNn4   „(¤¿Ö™B¸Uê`ŒÈŠn
¢¼¯.o‚BoP¢ …r÷ö £îèþq̯äî;õàW¬;vZÙ1 (e ¢( Vk0=Ódeež³g×8wn•µµ“,,Ì01ѤR‰Êt,Ι‚ŸþιÇ<ÏÃ9Ëp8d÷I’B‚zxØbggÍÍ#òÁ$gæÎ"Ü"Ͻ~ƒÏíó¼ðÆ7ɲðʍ_ÜdÍ5>…WV– C
G4™Rs4ƒ)„Q Àâq®2ÉGž˜àÝï¯òñw5 æ³½©Ù}=ã…ׯ݆ۛ†û¹$GÑ+/Ô"ŽÉòÑýRÎÒÃò–ôÀãüËU&?îá-‚
ά)dŹÉLh* ’ŠPÜ‹¯m'l“âTððJBjALµÄHºxÜ<”|ùY‰ÿ¬àt
>ô<}æ—aj~ðŠK—gxöÕ'øê·¼~ó&ÖקÀv¼cŠCSvr|Ð/®Ëë[P©­udYNš¤Tk>ív‹ÃƒmÞu¹ÏòòÃDòCƒ÷ñ=‡Êk#D…»¯-.ž¨þâ;¾ôƒK§þeû ýå~;nyÄºBð¤BG‰ÅGù2J° 1(ªy´EXYˆÊ4ÞºbòL0Æ"Kg4‹´+ÆæHY’Ý]Ñ?qÄaÊû¥FVŒu.oo& ?ÅÈ_<”+ôÖc‰nq2—Ü}¿@OGßšññ…$ŒB
³¬®äüùUNŸ=ÉÉ•ÌÌLѨW   Âà_€‚ŸqÎýèˆ# €$I8<:¤Û픟{÷¶ØÞL¨‰y=ó(Sá¾ùÒ:ŸÿƒÏՍ7p®Šµ•’Óžy‘ŸY¤‚(
&€&–YÔƒͨFÃkbòa4—Oø\¹8Ç{?<ÃǯÔ¡âè<ó%Í^òÚnÎAÑŒÂ/ ‰ˆ ,*$“%
&(eÓÅr„8œÖôß̉®*   DX^R
&íƒZé§Ýo
î?«Ù$xXª²%!;À"Çm?‡_>›Aq} ØøüÖ³°0^‚÷?—†?÷©ïì<óÚ4ßyýˆë7w8ì´H]ÂÝ•òE   zHº8q¢ƒ  ®‹cX”¶Àfz}HSAµ!¹—oÑ|Ž+svå)"s‰íN‹°Ò'<”²X™csÃövÊþ){ìÝӏ¹Aú‘¯íÿ )½_ORƒÕ_‚0$ jÔ¢œze’FµG·ÓgЋIÓ”ÜääY‚ÎŒHÈí DVb­&—R< ­ã²±(K
qVv­r<§N@¦eŸAö¢‡BxHá_Ãoã.@ØJÆE4£ÿNà¬(E>Dˆ¤ÔIãŠö‹ Pž¢Q­Ñœª³²2Ë™3Ëœ?šÓk§XX˜fjªIEø¾*v.ÄŸ¦\iÓ¤¤OžÚÜÛÞd{û€{÷î³±±Á½{û4Äe~øß`åä_~eŸ/<÷u¶÷û`Á6¾ˆÁéÂðÂÇsŠ&°ŒÏ
 LDæ§#<? } ±_nðsŸ©òЧ"˜þ³píWs~ûYÍ·î%ôÈé–Z¹á+@¥Óø8h<,>‚I,3@Yše9t/'YW4>Þ” Ÿ‚fJ
ªⲇü}G6Hpj¥fâ˜Þ
I^¶£$~Q#Qh|†(R$ûVÒ݇ölÝœ9£øøGáC”|⃧xéSüö—ÎñW¹µ}Ÿn<$Ë"¬
JEÜ AOì -{dìàè—ë!ÇZK’‚çÕ¨„uŽú¯_ÿH3¦—Ís( FL­f|”Mv-;{]ÞÿÞ&êé?*zÑvÓ÷ù%ë웹˱   KTͨùSTÃœFÑ‡ ãI’Çò¼Gæb3(Ö‚X“““‚,Ò~£jk°gpҍ±\ÑҁXEá!J(壔‡PßLÀ´Ä+{ö…–¿ð÷(Úx®ä÷Mþ¤°¤®ˆ~_PoT™››äÔê"gϝâ¹5N­.27;E³Q'ŒF§þHIè~ø À{B{oÊà£áð°Ãµ7¸³~‹õõ
66î²½} Ù,O<qO®ðùg^æß|õW¸¹q§%Ω’¢TxÊY’q
èPê8*er;…"§Q-xñ‡ýƒþ_áïœåÏ|ªÂÚyÁÍ—{\}1áëÏôxþV—»iÁO0(ÁÅIˆ$À§I@„O†,玻äTÜ@RÇÐ<„•/U8·Ô`å£A]Ç9Á#ÏqËãÎËŽß»Úáe}@C†GŽGqf©²Fí é—![‘—Ù›À+?·’ň`S§ìÞÏùöýÏÝ™à=Ï6xüJ“Óá“­qj¥Æ¿óҍuöŽp©)M   ®upôq 1eÑÑCeâ ƒÁ ç:T«;{ăNÍ=N%Z¦—ŽŽ¶™œ44›-¢¨‹ö»\½Úç[/>ÅÉ©9-§îßÚûë&7ïI³øŸg6ÿV¬KÊ ”Å8ƒ
6àDŸÜ H’!‰ˆÉÓ cc2;(ˆm"+ÈC:/Jǘ9h¥ÁÙÒbÌÙ‚:ì(üÅH    BŒ ©JœE¸ïƒ ËûŹ"Ä*°9zÈ,›°Åâ’^€C…͉ˆ¥¥Îœ9Åù §9{ö$'O.2=5A­VÁ÷½1¼øρ¿ÎsÎaŒ#Ï3²Lc´¥ÓÞçÕï\åêWX_¿Çææúøz‘=üK3 üösŸç Ï}ž{;/5
ÃPWô‚Ñ¥¦[kZVGAÈ”œ`¶Ñ$ ­þ€^pnqž?öÑ&?ø„‡4=þ×_?â›Ïµxe³Ç&1   ]‚r øD¥5”Wæ U,!9M¼²LòpDc´ApEôv ¯øCQ÷˜9ï“ ˆCžy´î   ®¾nøÖÞëôPx¤ròR‰Yèé-rpļ’«™ñÀ_聹ª%GÓ%Æñê¶âõí   ¦ŸY坯ñ‘§W8·
?õÉU.žNùÂþ>w6ïaµÃh]Zcêò´O‹¶Û˜/RRŽÑcÎè`hÈó0
ÙÓ]†Ys ORW3ìv|6ûÛ4›»LNîQ¯w¸sGóÕ¯Wùá?NuIbj)q·ÿÞ¾é=5ŒÓw:›ü?´¼Z8Cò,ÖilÕ"e‚2C¤éaû´£“„Ì¢ ‚l°¦ûJD)müc ž‹@`\Ž%.%ñ¶4+5¥þÏ–.DâOæm Üqð¸%¾Ç@#1KP*”'©V#ff,/Íqîü*ΟåÜÙS,,Î29Ù,l¸<…c‰îOÿðžÂx¢0àH’”n·O–æèØòÂK¯òüËÏqïÞ-vw÷ètZˆt^~”‹'/±±{—/<ÿÜÛ¹]R\G`d^.̬´F„•‡ŸB°Ìt¸ÆL}“6úDÞ"yz•}w­Ak§Çÿþåm~ç;7ØN[d $xdøåG^\“"pTÔK´¼£‚#Ä”-T‡A¡   Ê×£KJŒ£ã$­Ã„£»!•)Ÿ`Ò#ç³ï`·Ýg`esU–§Ñƒe()p
…_¿¿‘ÄÚ¸É/nÕòšìG@KÀAr‚/¿x–k·Îñ¡'Îó÷žá±Kï@KÃW¾ù
nܸM!¸”®¸ö˜Ô/ƒïð{ÚÅÅkÍò!%a ƒ´Ëvë*KÍ Ìù³ÜëvØîß ×k3109Y…Û‚­ûËÌOÍsâTƒ¯ïâDì)/ûKñ ÿxJòϬտ,„F*ƒôRòjÝÇÉ¡2\X([2ÐåZs¥[Õ¨ÕmJ7aa
Ö†(¹Z”ŽTšlì‹UøPZæliMò}àÐ@ÈQ4+{ÿâ8ÿ¿ðøSÖCøÒSÔ«³³3¬­àüù5.\Xcmm……Ó45‚Чü±îçüŽšÃaŒ!M3â8¡ÕêÐjuÐ)Þoóû_–[w^£Ý>¢ßϨØe>ôÐÇyçÙ§èôáo¼ÂÖþaÁ„¡~Œ˜$K6ƒÄQ(õŠÿŸE°DÈSõ&&fÈsÇ o³¶´ÌO¼ÿ?ýÑ›Ã׿¿û
Á7v‡Ú’Ÿ…F!ðñJ ±=|Ž
Bª(*¨VòÊâ ‰ D%.ÐÀ2åùLT$Õ
…6¿!iÖd(èìkêa̤硵3,‹Mçÿ]lE'r„‹t‘D4ÙwÙX7Çà¨#-7mt1¬s§}Àþ®óÚ­Gyú釹üð;°BD»}:}²$%3EáQÚBUÀ‘} .ACQ$CžZ”¨TBÚñ;\^xš¹ÚyyËrpp‡8Þ`0ðЩÏë/oñ±<Á#.r¸{Ÿ^KÄÎÊ÷H]y‡É³+iÿS«Í:™Áú©À“ŠFµpÂ'P)Iã%CÒ,Å:ó€µ.ŠV#Îጏ/@x…+±°œGŽ,”lé‡)J
sX¡ð¾J€Jm² ÈŒl™]az,‰}…ôpFP­øÔUfgg8}z‰ çW8wî$««Eo¿V«ÞÈQŸDðóΉO¶Íâ$£Û°·×bk{Ïúä‰ãëßxƒ×Þ¸M·“$U"w’O¾ãÓüÄ»>MÛÀ7¿óuÞ¼w€Íæ)lÂÃ2hÅ@Š$CªB&clãN¡8CÝ_æÜü,ÍɐÃ$'Ë3>ôî'ùÙOVyÿc~ ~é—às © G•‹„̨oÉ(§ 0jlnâQ)±ÿ Eˆb‚€*Ž Í$–I5ÓXjXX«óK>Ó—Cšƒ_ƒ ^t]νCðîGZß™äÖ®$.™Ä< Š‹#%!g=S¥Žs   ˆÇ¢Õ)€!šŽò
#?Æ~Þ祍{ìufèõÏråÉÇøã?z’7Þ<ä­k‡´öŽÐIî`@7ïã袖ÙÄ>‚Ð/E2A†E“æ‚°IT“tŐ¡´<uâiæªùÒõÏýÃIÓCtÜåÕçwùÈcž|r’¸óW¿³O÷p@Ý·$±©%Iò7R/}(ËâªÍðw¬Î‘¤…Õƒ@ÅLxŽA-¥Û?dØ맠  Ve1CJæ†EPð,ÂUв8Û F¼%T!-ÊlA'<|?DÉÂPy<ù}@2&ÅÚRo]¦4îØÙ/”D8KÔë'æ'9{v…K—NsþüËËóLOOP©Tƽ} !Ü   üeç8ç\ôå™f0Œiv¸·µÇúÆ&û»‡œ˜8Ak¿ÇsÏ?ÃÁÁ&YÖGŠ\^<ÇùÅ5Œµ¼|ç%ž½ñz½V¹ùM¹ñG_3 k5œ›,äJÊ13-qÕ#6rŠ÷=òÿùGCž€o¾þ,üÆ·2®ë;xlâsË>)£ª¤+dÙ€“ÔJ`1ÂPEPt!"&qTI]I   ’Áà`±©&Û·¤·IT¡1ãÓ\ëÃîvÎQžÓ#£‹bP6ã2–ÁÒÐaécÜhóåãÓ×–‘,L­ °÷h•å@ÿÑ+Àq{íÛ|ñ«KììŸáÒ•ææ#r­¸f;´ˆ\L:’ê.šA6ž*áÊÁE ȁÂfm0°(aԐ»/¹
¦žb¾2ÝÐúIƒ5üÁW|µ÷!*ôõ5úöç)2—‘‘‘ÚüS©^¤ýblö?!<_¡”Ä÷táíeøQ‚²)žK ét^ä.ÆÄEÚOá-à\Z˜­
ƒ3¥]¥|Oé
SVËq° üà˜ÙÍÛ¹ tŽ¥–î؉Phö
ß™˜¬²¼<Ãùs§¸xé4çϝbiyŽÉ‰FiÄ))Ú¢î4¸_pŽ_ p΢µ!M2ڝ{{‡lllsóæmîníà[Aw§Å×n±»ÿyžb­c±Vå‘•SÔ+¿wí÷ø›_â°}ëØÉ?
X)Œë;£Z³.¾Š˜hFXÙcã~L üÀãò“ïi às_†Ï}KózºGêî"¹l 8Ä°‹@ã£P%Z”^¹ÔC$U2¡¯#©¡¨“3dDú% °Š£†%*+òݾ`ån…ÁëŽ~¦¨Ï+&[­4ë7†¬÷2öeL AŸ€”°4^×X†aébè éƒÈ° Ë"A”é¾-K‡.¢Dï-ƒ’   8|Àý b?™ä«/œäæÆ£\yô'sÖÎtÉÜ6Ùn›0Œ.%5Ã2èès”eŽÕÝŽ\÷8jûT+;éYrˆÈcf« á ;é+ ‡ëlê#>÷oè&–KïxƒmºÝ;(R†g$.#ÎâsÃxø?&Y|FÛìDº;Uà‡¥$Fj¤#‚ÌÌ Hbƒ5E¸Øç9ÖeXçƲ_ë4ÂÚ²ÝjÊ>€)³ÁÒ¾®,9ßö ˜ tl”WÉ(ÀJTajj‚“§Npáüi.^<ÇÙsË,.Ì21Q/Í8G‘Ð}ø«À€¾<×ãZks‡Ûw6¹ucƒ;ëôûC–f–ÙØ_çõ믒¦]ÀÈ“¼cù2«³§è¥=ž¹õ56÷_+W.æ"S%Fåï4ðD™z„¤´º)³á
ï{Çò‘‡ÈÿÏoj¾øúë\E³¤ä>†]4]
CP&þCVÂo^™ZkÁ°¤–x%Ú®x%4æÆn
f¬³,¶f®™q â”tÏ[…5ñÂÈgjF³»ïH´‡¦‚$*»ý   c(Zsj=Ä—h}z ­7e‰—×jXœl¥c=6kTJ@ãYßk“>·ÏcŸgåäòlÎ
‘³¿"ñ0±Of“q¦QHÄGS£ŽŽœ|W‘R1Èz\;x÷,|ˆËóï`{ãpH’ìps÷Y¾ñâNŸ{Qežä:Ît   ü
Â(ëPÚ"s ¹þ׬Óÿ·ÄÙ¯«‚¤ ¥y¾Bú‚°R¤íÖ*ŒÍÉ]Œþ²¶Dù³*-…pv4¬¸vºìŒø#³ÜÿØ!àF
è‚ÑÙw)¤ïáyEæfç8ujsçOrùáóœY[æĉišÍA”~û „ø,ð×€'‹öž%Ërz½!ûû-îÞÝæÆõunßÚäî½ZG‡DAD/ÌØÜÚ#MË
ðЉGxâô{ðU¯Ýú·÷¯;8Öâ

™D0O ˜™\@y0èYœZåc’GgÙ¾ÿêÅ#^Ù¿Æ!wË“°U¦Ï…"®Ø…¯&çųm?ðñ©¢Æ©¿_ró²S/KÓŽhJ$2þy =ü°˜"dSG*2(”“`!
%ÍÉ
ͪ¡ß- ²‹E—âè"ˆ1xåóg%ÉGÉ’½‰WŒ×"ÁXƒ±yy:Jß|U»š0¦úŽeT7ÙîµI¿Õ'î]âä¹y.]Œˆ‚
vwZx"Ž!ÎcŒÉËûæãNß5sҐä)¡¨à”dg°I,¹´ú0û&ãµ­ßÁº6Z±·»ÎÑÁ³sçY_Ãý{L5çñ¼ Ïó£kAg:÷~l˜ä+™ÖÿØæÙ¿ö=I%×T+!^P”QT+Ê8I1",-Æ£   ch¤䣹ƒ‚²ÓRÈ~Šñc,o‹oþäà( „•Ùâcrº}HÏ—D¡Ïìì4kkË\¸°Ê¥K«¬®-rb~êاÊÍÏ_þˆÅ"å·¤IN»Óggç;··¸~ã.·nn²{ÿˆV'%'™žYâ¨Ó£ÕÎÊôºÂÉæy~âÑ?Å#+Oòõçyso$
ÙqúÝ:„ÑàÐy+Ô½,N­€Ћc¿Øä³?ôNV'ª|ûðžMx«s€ERc   INNœ}<B¦
¥>Ž*’   $µ‚Ê+|ê~•šŒT@ jÈ ÀÙÝ—dyFê,
ªLâ•þA†–9,“eÈšB°Ü”Ì,*êç=*«
;)¦*„ìሇØQÄë‚´[¨c2C*hfDä4J¼ˆ"¡ÂôŒOu¬J<•ÓjÇ’Ø]´9Ä1x@r!ÃÑ(WÄAÇGĦ-^~}ä<õî÷páâëWïpóö=ºíyÒã°Õe˜íã8*IolšáÊÎ äè̃JDEl§=>zñaž\ý ë×ÚìôŸÅÚ
­ƒÖ}ÇÇ>½@¿ó/܏™’U ¤VƒŠ‰½p€ßë>{ÿH›lÁäúçr'‘ÎÇe9ø5#ð&èûâ4#ÏRŒÎ°¶³ä(Š×,\Æ¥2¥L=À“
%+âËï `dm,QÅæ÷•jÀìì$««K\ºx†‹WY[;ÁÜÜÕê¤_À´CüWι_¤s…ÿ]‘òwÙÚÚçÖ­-®_ßàÖ­Mvï01sHO±³¿I’í–z0ÉÎ<ÅckO³Õoñµ_å°»û=§
 GÆØE˜ÄSÓLNLa}Í`sjî<?üž+œ‡çŸïó«ÏÞååÎ-9¼²V>±¥]Òl9ªt‚‰˜ó¬M.³8;Él#¢:Q!ŒB”ï$†4d™¢·ghíZZ}Kn æÜè¤0ŽR–édaZi„C[0£É?Îb´$w÷,þ$VÈ2‰µ*ñX¶Z̬)D+
ÁTmŠ…¥:Q-'Mb´Ö„Å“’™©ˆ©é&ˆ9ºý}vwoÓKFÔÞ¤ ®Í2˜¶¿)îÐÎ;|ç
K£Vçï]ãìÙb¥)Âå4›s’¸‘BT|Oi9r‰LˆcGT¸qp›½Þ:ï_^åÔÔ;ýׁÝ7yáÕgxê£ËLÏ­âWæ8:Z§šjt¥N"Ï¡•$¹ ÉÌ¢Óæ¿O³tÞåöæÚ¶ü\Q©„D¡ÆAèSq!ÆŒsÅ`Wøc
B•æ£¥#v±=\Á·Åh¸q! ¾J€,ic¥'Š_©1Õ¬sêä —..óÐ¥eV×æ™›¤R
ñ}U¦—¿ Osv... !?? så jeg må sku indrømme at jeg ikke aner hvor jeg skal ændre det.

Kommentar
Fra : Tr4nE

Osv... !?? så jeg må sku indrømme at jeg ikke aner hvor jeg skal ændre det

Kommentar
Fra : Tr4nE

men når jeg går ind på den placering hvor den fil skulle lægge der er der kun på min campaign og så prøvede jeg lige at lave et savegame under "Skirmish" men ingen af filerne hedder Skirmish.ini, så syntes enlig det lyder lidt mærkeligt,?

Kommentar
Fra : nasher

prøv i stedet at søge efter filen , jeg kan se at der er flere der har problemer med at finde den.

Husk at medtage flere drev i tilfældet af at du har mere end 1.

Hvis du f.eks har spillet liggende på D: og har windows på C: , da den også ligger filer på C: .

NASHER

Fra : nasher

kan også være at du under din hovedmappe , der hvor selve spillet ligger at du skal ind i mappen INI og selv lave filen , det kunne være det virkede.

NASHER

prøv at tilføje
<
Player_set_money "55555"
>
uden <> og gem den og prøv så at starte en skirmish og se om det virker.

Kun en test.

Kommentar
Fra : Tr4nE

hmm har jeg lige forsøgt, men det kan den ikke finde, har søgt på alle 3 disk!?

Kommentar
Fra : Tr4nE

hmm mærkeligt, har slet ikke nogen fil ell. mappe der hedder noget med INI.. i hvertfald ikke til det der spil..

Kommentar
Fra : Tr4nE

syntes godt nok det lyder lidt mærkeligt at den ikke er der..

Kommentar
Fra : Tr4nE

tror du ikke at jeg kan bruge en tranier i stedet for?

Kommentar
Fra : Tr4nE

nåå jeg fandt en tranier i stedet for, men godkender bare dit svar i stedet for at poinen går til spilde.. men tak for det..

Kommentar
Fra : ME.alexander

de fleste savegames fra C&C ligger i mappen dokumenter...

Kommentar
Fra : taunusanden

Rigtige gamere snyder ikke

Jeg har selv spillet en del C&C Zero hour UDEN snyd

Men det er et kanon spil du har der, god fornøjelse med det

- Anden

Kommentar
Fra : Tr4nE

hehe jo tak, jeg har storset gemmenført det , men ja helt sikkert det er rimelig nice.. jeg fandt oss en tranier hvor der var uendelig mønt, strøm osv, men det gør det jo oss noget nemmere..

Kommentar
Fra : Tr4nE

men man kan så kun bruge den i et Skirmish game..

Kommentar
Fra : ME.alexander

hehe måske ikk nu hvor jeg skal sige min mening om at C&C var bedre da det var mere realisme der byggede spillet op. Synes at det der laserpjat må starwars godt beholde, og så C&C bliver ved med de mere realistiske versioner !

Kommentar
Fra : Tr4nE

hehe ja okay det kan der jo selvfølgelig værer noget om, men de er okay hvis man alligevel ikke har andet at lave..

Fra : Tr4nE

Tak for svaret nasher.