/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Tjenesten Messenger
Fra : Surf
Vist : 1453 gange
75 point
Dato : 20-01-03 21:07

jeg fået tit den her tjenesten messenger hvor der stået noget på og det er ellers ret irrenteret at den dukket op nogen gange. så min spørgsmål hvordan lukket man for den tjenesten er der nogen der kan fortælle mig det

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-03 21:28

Hej Surf
Hvis jeg forstår dig rigtig,så vi du helt fjerne messenger
da den ikke ligger under tilføj/fjern
kan du gøre følgende for at få den til at lille i tilføj/fjern og så derfra fjerne den.
du får her et lille tip som jeg engang skrev heride,jeg kopierer lige hele tippet
til glæde for dig og andre.
Dette tip er gældende for windows XPMangler du Windows-komponenter i "Tilføj/Fjern Programmer"-menuen ?Windows gemmer som standard nogle af sine egne komponenter, så de ikke er ligetil at afinstallere. Hvis du vil have dem frem igen skal du finde filen sysoc.inf (C:\WINDOWS\INF\SYSOC.INF eller C:\WINNT\INF\SYSOC.INF) hvor disse indstillinger er gemt og redigere lidt i den. (Sørg for først at tage en kopi af filen og gem den som backup-mulighed.I filen er blandt andet lagret følgende information :MSWordPad=ocgen.dll,OcEntry,wordpad.inf,HIDE,7For at få Wordpad tilbage på listen over Windows-komponenter skal du fjerne ordet HIDE, så linien kommer til at se sådan ud :MSWordPad=ocgen.dll,OcEntry,wordpad.inf,,7Du finder også programmer som Messenger og Index Server :msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7IndexSrv_System = setupqry.dll,IndexSrv,setupqry.inf,,7(Sidstnævnte er som du kan se (både her og i "Tilføj/Fjern") IKKE gemt.Gem dine ændringer, og nu skulle du allerede være i stand til at se programmerne igen i "Tilføj/Fjern Programmer"
MVH Brian

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-01-03 21:38

hej måske kan det her hjælpe(kender problemmet):
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Indstillinger under Beskeder:
Du deaktiverer Ved at
Logonbeskeder Fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Vis en besked, når kontaktpersoner er online.
Beskeder om onlinemeddelelser Fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Vis en besked, når der modtages en onlinemeddelelse .
Du modtager stadig beskeder om onlinemeddelelser ved proceslinjen, men ikke den store firkantede meddelelse.
E-mail-beskeder Fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Vis meddelelse, når der modtages e-mail.
Bemærk!
Højreklik på en besked for at fjerne den, før den lukkes automatisk.
Gå til webstedet Microsoft .NET Alerts (webstedet er på engelsk), hvor du kan deaktivere specifikke beskeder, for at deaktivere andre typer beskeder.
net alerts ligger her måske kan du afmeldle nogen her:
http://alerts.microsoft.com/Alerts/SignUpAlerts.aspx

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 21-01-03 00:32

ingen af af jer har ret jeg gjoret det at jeg gik ind i tjernster og sagde stop så den tjeneste ikke kom tilbage igen. det jeg ville var at fjernet den tjeneste så der ikke dukket en dialogboks op hvor der stod hvad det nu var for en besked. det jeg ville var ikke at fjernet messenger helt men kun fjernet den der tjeneste og det er nu gjornt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-01-03 00:47

Gabeman, husk at lukke for spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" over en af kommentar-boksene, ellers vil spørgsmålet fremstå som værende ikke løst, og derfor vil folk bruge tid på et problem som ikke er der mere.
1) Dine point er allerede trukket på "kontoen" alligevel
2) Du kan få op til 50% af dine point igen hvis nogen køber spørgsmålet

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 22-01-03 16:29

forkert igen. kik lige på det sidste indlæg jeg skrev før dette jeg har nu fundet ud af hvor dan jeg stoppet den der tjeneste det gjoret jeg ved at trykket på egenskaber for den tjeneste og der ved deakiveret den tjeneste og det er nu gjornt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-01-03 16:48

Gabeman, husk at lukke for spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" over en af kommentar-boksene, ellers vil spørgsmålet fremstå som værende ikke løst, og derfor vil folk bruge tid på et problem som ikke er der mere.
1) Dine point er allerede trukket på "kontoen" alligevel
2) Du kan få op til 50% af dine point igen hvis nogen køber spørgsmålet

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-01-03 16:48

Gabeman, husk at lukke for spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" over en af kommentar-boksene, ellers vil spørgsmålet fremstå som værende ikke løst, og derfor vil folk bruge tid på et problem som ikke er der mere.
1) Dine point er allerede trukket på "kontoen" alligevel
2) Du kan få op til 50% af dine point igen hvis nogen køber spørgsmålet

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-01-03 16:50

eksempel:
xou har lige fundet et program til dig = spild af tid

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-01-03 16:58

Til Uffe
Hvem er Gabeman ?
Ham der har stillet spørgsmålet hedder Surf
Brian

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-01-03 17:01

*LOL*
det havde jeg ikke set, det var kopieret fra tidligere spg

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-01-03 17:21

Til xou
Kan du da ikke fatte,at Surf selv har løst sit proplem,på en tilfredstillende måde for ham selv.
så behøves du sku da ikke blive ved med at lægge et formodet svar
det må da være træls for Surf,at han skal blive ved med at afvise formodet svar
vil du ham noget,så skriv en kommentar istedet
Brian:

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-01-03 17:23

mit svar er afvist af mig selv..lukker

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-03 00:52

husk at lukke for spørgsmålet ved at trykke på "accepter som svar" over en af kommentar-boksene, ellers vil spørgsmålet fremstå som værende ikke løst, og derfor vil folk bruge tid på et problem som ikke er der mere.
1) Dine point er allerede trukket på "kontoen" alligevel
2) Du kan få op til 50% af dine point igen hvis nogen køber spørgsmålet

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 13-03-03 08:32

Kan du ikke bare fjerne programmet i denne computer også fjern og rediger programmer...

Kommentar
Fra : towli

Dato : 29-05-03 21:14
Kommentar
Fra : towli

Dato : 29-05-03 21:14
Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål