/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangstjerner (duo)
Fra : CLAN
Vist : 1427 gange
100 point
Dato : 19-05-07 21:23

Haløjsa
Det er sikkert "for nyt"... men hvor kan man høre (evt. købe) musikken fra Kanal5's "Sangstjerner", som blev vundet af Kirstine & Lars?
Er der nogen med kendskab til om det i det hele taget er udgivet?
Takker... og god weekend til alle
Søren

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-07 22:30

Her kan du høre men der er endnu intet udgivet kommercielt:

http://youtube.com/results?search_query=+Kirstine+%26+Lars&search=Search

Ziggy99

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 22:46

ja.. jo... men har du set http://www.kandu.dk/tip16067.aspx

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 22:48

fuck det... jeg prøver... jeg har 117 virus, spyware og trojan beskyttere installeret

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 19-05-07 23:06

Du henter intet spyware eller virus via youtube.com ...det er en gang udokkumenteret nonsens og vrøvl, der kun har til hensigt at gøre opmærksom på egen person, Mange millioner dagligere brugere ville have gjort opmærksom på dette hvis det var tilfældet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 23:07

Nå det skete der da ikke noget ved
Elendig kvalitet... afventer at det udkommer kommercielt

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 23:07

Tak for svaret ziggy99.
Fortsat god weekend