/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
link til quiktimeplayer
Fra : 234
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 19-05-07 15:11

Hej !
Jeg har lige fået installeret programmet swf lock an load på min computer hvor du kan lave mange former for preloaders men , jeg har også lavet et ikon som er placeret på skrive bordet som jeg skal have tilføjet et link , og det vil sige at når jeg trykker på ikonet skulle swf lock and load preview vinduet gerne komme frem med den preloader jeg har lavet !

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit problem ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-05-07 15:20

Preloaderen som starter programmet, højreklikker du på, holder tasten nede, og trækker ud på skrivebordet, slip den og vælg opret genvej her.
Senere kan du også trække ikonet med venstre museknap henover start, og opad i menuen, så den kommer til at ligge permenent oppe omkring internet explorer, hvis du vil have genvejen der.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 234

Dato : 19-05-07 15:44

Jeg kigger på det og vender tilbage !

Kommentar
Fra : 234

Dato : 19-05-07 17:06

Jeg kan ikke få det til at virke !
Jeg trykker på en af de preloadere som er lavet i for vejen og den bliver vist i et preview vindue !
Jeg kan flytte rundt med vinduet + det lille vindue som er i selve programmet kan jeg heller ikke flytte med !

Det kan værer jeg har misforstået dit spørgsmål !

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-07 17:26

Jeg må indrømme jeg ikke har prøvet programmet.
http://www.verticalmoon.com/tutorials/swflockload/basic_existing_external7/addpreloader.htm
Uddrag af ovenstående:
When you are done customzing the preloader, you must export the preloader as a .swf file. (File -> Export SWF...) When the preloader is exported, paths are stored as relative paths between the preloader .swf file and the target .swf file and so it is assumed you will be placing both the preloader and target swf files in the same folder. We also recommend you place the swf files in the same folder as the HTML file that will be displaying it.

http://www.verticalmoon.com/tutorials/swflockload/test_preloader/test_preloader.htm

Så er det ikke fordi du ikke har placeret filerne i samme mappe?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 234

Dato : 19-05-07 18:06

Tak for hjælpen !

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 19-05-07 18:06

Tak for svaret pallebhansen.