/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Farvet tape, HVOR??????
Fra : viskinge
Vist : 4085 gange
100 point
Dato : 19-05-07 11:07

Nu har jeg ledt huller i jorden efter farvet tape, Ca. 50 mm bred.
Det er ikke isolerbånd, jeg leder efter, men mere ala klar eller brun pakketape, det skal bare være med ensartet farve på (ikke mønster).
Det skal heller ikke være "lærreds tape", men glat overflade.

Farverne er af mindre betydning, men gerne blå, rød, gul, grøn, neonfarver, guld eller sølv.
Om det er transperant eller gennemfarvet er af mindre betydning.

Men hvor kan jeg finde det, enten på nettet, eller i nærheden af Aalborg.

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 11:22
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-07 11:50
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-07 12:24

Dem her, de har alt.
http://stage.sts.leon.se/dk/da

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-05-07 12:43

Ja, det er da udmærket bud, der er kommet indtil videre, men jeg skal jo ikke bruge 36 ruller af samme farve.

Jeg vil da prøve at tage kontakt til firmaerne, men jeg syntes at det ligner lidt, noget engros.
(mange vil jo ikke sælge en enkelt eller to ruller, og slet ikke til private)
Det ville være perfekt, hvis man kunne se på varen)

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-05-07 13:01

Disse firmaer kunne måske fortælle hvor man kan købe
deres produkter.

Kommentar
Fra : TheCatWoman

Dato : 19-05-07 13:43

BILTEMA.....de har mange mærkelige ting, så hvorfor skulle de ikke også have farvet tape?

-og mig bekendt ligger der da sådan en butik i aalborg, ikk?

TheCatWoman

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-07 14:50

Eiiii vil du ikke ha 36 ruller det ku du bare ha sagt straks, nå spøg til side,

I dette link, skal du gå ind under - byggemateriale- beklædning-beklædningstape

http://www.hobby-world.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 15:25
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-05-07 15:53

CLAN: Den er da vist ikke ret ensfarvet, eller er jeg blevet farveblind

Der er heller ikke meget lim på bagsiden.

MVH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-07 16:03

Viskinge fik du set mit indlæg kl. 14.50

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-05-07 16:16

Ja, har været inde og kigge, det er da vist det bedste bud, ind til videre. Jeg er bare lidt bange for at måske, er lidt for tykt (det ser kraftigt ud på billederne)
Jeg vil da prøve at ringe til hobby-world på mandag.

MVH

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-07 16:20

Dette tape er tyndt, det er noget der bl.a. bruges til at bygge modelfly, til gengæld er det meget stærkt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 19:43

Nåhhh skulle det være med lim og die ganzen mollivitten - ups
Nå men på det sted jeg arbejder får de det fra den lokale kontorforsyning (papirhandel), så mon ikke du også kan finde det hos jeres?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 19:50

Citat
Nåhhh skulle det være med lim og die ganzen mollivitten - ups

Kan du skaffe TAPE uden klæbestof

Der må være et STORT marked for den slags....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 19:51

PS...

Pakketape til rør er IKKE tape (besynderligt navn iøvrigt )

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 19:55

Refi.... ja båndsalat
Tape er jo kun et engelsk ord for "bånd, strimmel", at vi danskere så har adopteret det, og bruger det til hist og pist... tjahhh!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 21:09
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-05-07 22:14

Clan:

Jeg har været ved div. grossister, kontorlagre osv. ingen har det ????

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 22:16

Hvad skal det bruget til ?????

Der kunne jo være alternativer....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-07 22:33

Kunne du så bruge tapen fra Hobby-world???

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 01-06-07 07:27

Tak for svaret Nordsted1.

Det fra hobby-world kan sagtens bruges, men udvalget af farver er ikke særligt stort.

til TheCatWoman:
Biltema har det ikke, jeg kørte en tur derud og undersøgte sagen (men det var da et godt bud)

MVH

Kommentar
Fra : Pernille000

Dato : 15-03-12 14:15

Du kan købe farvet tape hos Dania Emballage ApS. Her kan du finde tape i mange forskellige farver, bl.a. tape i rød, gul, grøn, blå og sort, hvid m.v.

Kode
http://daniaemballage.dk/farvet-tape-53

Hilsen Pernille

Kommentar
Fra : Pernille000

Dato : 15-03-12 14:18

<a href="http://daniaemballage.dk/farvet-tape-53">Dania Emballage ApS - Farvet tape</a>

Hovsa! Prøvede at lave et link, men det virkede vist ikke!!