/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor bytter man biler?
Fra : Kortoververden
Vist : 497 gange
36 point
Dato : 19-05-07 09:12

Der er masser af steder på nettet hvor man kan købe og sælge alt muligt, men er der mon en byttebørs eller lignende et sted?

Jeg har denne perle:

http://saab.kortoververden.dk

Og leder efter nogen der er interesseret i enten at sælge eller bytte.. Hvem kan hjælpe?

ps.. Jeg ved godt at Kandu ikke er et salgssted, og det er heller ikke det spørgsmålet handler om

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 10:21

Enhver forhandler

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-05-07 10:31

Tjah.. Den havde jeg selv regnet ud, men spørgsmålet handler måske mere om hvorvidt der findes et sted hvor private bytter/handler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 10:41
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 11:03

Tjahhh! Ud over den Blå Avis, som refi henviser til, så er der jo også Gul og Gratis samt et "hav" på nettet.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=bytte+af+biler&meta=

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 11:05

NB: Jeg vil faktisk tro, du får mest ud af et salg... men se også http://www.bilbasen.dk/

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-07 12:40

Jeg ved ikke om det er lovligt. Men en del private sætter dere bil op til vejen med prisskilt på

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 13:16

Valde... hvis du kigger godt efter på http://saab.kortoververden.dk/ og under "Billeder kan ses her" = http://saab.kortoververden.dk/pics.htm vil du se, at det er allerede gjort

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-05-07 13:37

Skiltet er pillet af

Men det er sandt at Strandvejen omkring Charlottenlund Fort efterhånden er et større udstillingsvindue

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-07 14:19

Husker jeg rigtigt at den bil har været til salg tidligere.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-07 14:52

CLAN: Jeg er da ked af at have spildt din tid!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-05-07 14:58

valde... du spilder ikke min tid - 'den klare jeg fint selv
jeg gjorde dig kun opmærksom på, at dit forslag... vist nok havde været ført ud i livet

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-07 16:27

CLAN: godt med lidt hjælp, - - Det er ikkke alt mit taleprogram opfatter. Og slet ikke billeder!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-05-07 18:34

Jepper, den har været til salg før, men så skule den lige repareres for en mindre formue

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-07 18:51

Tak så er min billedhukommelse ikke så dårlig.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-05-07 19:02

Så nu er den endnu mere en perle