/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Lægge undertekster på film
Fra : bacon_gris
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 19-05-07 08:35

hey

har hentet undertekster til en fil jeg har hentet og har lagt begge filer (altså filmen og undertekster) ind i mappen VIDEO_TS som man skal men når jeg brænder den kan jeg ikke få tekster på og teksterne passer 100 pct på filen.

er der noget jeg skal gøre med noget program eller noget ?

har betalt for filman jeg har hentet

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 19-05-07 10:38

Ved ikke hvad program du bruger, men i GEAR, eller Magix Movie editor er det bare at trykke på Subtitles link, så går det af sig selv.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 19-05-07 11:50

Skal du have filmen som Divx eller en Dvd??

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 19-05-07 15:32

Prøv at give film og .sub fil samme navn. Plejer at virke. Ellers findes der et program der "smelter" undertekster og film sammen. Jeg bruger "ConvertXtoDvd". Det er ganske gratis

Kommentar
Fra : bacon_gris

Dato : 21-05-07 16:41

det er en mpeg fil jeg får det meste havde tænkt mig virker det der med at give sammen navn

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 24-05-07 18:36

convertxtodvd, er et rigtig godt program.

meget simpelt at bruge. Men det er ikke sandt at det er gratis, du kan hente en gratis trial, men den sætter et vandmærke mit i billedet for at det ikke skal blive misbrugt.

Hvis du skal have det gratis er du nød til at hente en cracket version, det er op til din egen samvittighed.