/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
eps
Fra : anv
Vist : 334 gange
40 point
Dato : 18-05-07 20:08

Hvordan installerer man en eps printer?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-05-07 20:30

det er vel bare at tilslutte den til usb stikket

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-05-07 20:31

ØH/ l
Citat
Hvordan installerer man en eps printer?

Epson Printer, eller hvad.

Fulgte der ikke en cd med, ellers søg Epson´s hjemmeside
og håb PÅ, at det ikker bælkket der skal fyldes på.

Så skal den nulstilles_ patronen/ erne altså.

Smed min UD for mange ÅR siden, da den
ikke kunne ''påfyldes'' uden problemer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-05-07 20:35

Ellers prøv www.nierle.dk ?

Kommentar
Fra : anv

Dato : 18-05-07 20:38

Nej det er ligesom at plotte til eksempelvis pdf i autocad, så kan man også plotte til en eps fil. men den skal installeres først, og jeg ved ikke hvor man installerer den fra!

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 19-05-07 01:48

Hej !

Normalt burde du ikke have behov for at installlere en postscript printer.

Kommandoen PSOUT burde være nok.
Se: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/item?SiteID=123112&id=2869827&linkID=9240817

Med PSIN importere du Postscript filer.

Angående Postscript i windows se: https://kb.iu.edu/data/ahii.html

Kommentar
Fra : anv

Dato : 19-05-07 09:21

Tak for svar alle sammen... jeg har kopieret en eps printer ind i plotter manager i autocad, og nu virker det!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-05-07 09:37

Ja og så er det bare at "print to file" og sende eller gemme filen.
Men modtageren som har plotteren skal vist lige have lagt en lille batch-fil ind, som jeg husker det.

Kommentar
Fra : anv

Dato : 20-05-07 08:36

Okay, tak for tippet