/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Modem / Spørgsmål
10  bentjuul 100
Forbindelse hopper af/afbrydes
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 18-05-07 18:35

Hej alle..

Jeg har haft problemer på det sidste med min internetforbindelse. Sommetider, når jeg surfer på internettet eller bare generelt bruger nettet, er det tit, at den lige pludselig "hopper" af netten, men så hopper på igen. Det er rimelig irriterende, og vil meget gerne have løst problemet hurtigst muligt.
Så hvis du har en løsning, så skriv endelig.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 18-05-07 18:37

Har du trådløst net?

//Kettedk

Kommentar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 18-05-07 19:08

Nej, den kører ikke på trådløst net, men derimod webspeed. Der er dog en linksys router til computeren, hvor jeg har trådløs til andre computere i huset.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-05-07 23:29

Det skyldes formentlig udbyderen og overbelastning af nettet.
Webspead er noget l...

Kommentar
Fra : mystik

Dato : 19-05-07 17:30

Har du tjekket, at dit MODEM har de rette lysdioder tændt - og at routeren virker upåklageligt ?

Når den ligefrem - også - kan hoppe på nettet af sig selv, må det enten være MODEM/router, der halter lidt for tiden. Eller også må der næsten ligge en virus/spyware på maskinen...

transor>>Synes faktisk selv, at webspeed er ganske godt - og hurtigt med TDC.