/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia E50 - vise nummer
Fra : bhermann
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 18-05-07 16:06

Har en E50, som ikke giver sig til kende med sit nummer, når den ringer til fastnet og andre mobiler. TDC forsikrer mig, at det ikke ligger i abonementet. Så hvor i den forb... telefon sætter jeg det til?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-05-07 18:21

Er det et nyt abonnement/sim kort???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-07 18:28

Slå visning af eget nummer til eller fra

1 Find "Send eget opkalds-id"

Tryk på Menu-tasten.
Find Værktøjer, og tryk på Joysticket.
Find Indstil., og tryk på Joysticket.
Find Opkald, og tryk på Joysticket.
Find Send eget opkalds-id, og tryk på Joysticket.

Information
Ved indstillingen Netværksafhæng. er visning af eget nummer slået til, medmindre du har et abonnement med hemmeligt nummer.

Luk vindue

Forudsætning
Bemærk, du kan kun skjule nummeret ved taleopkald. Når du sender en SMS, kan modtageren altid se afsendernummeret, uanset om visningen af eget nummer er slået til eller fra.

Luk vindue

2 Slå visning af eget nummer til eller fra

Markér en af følgende indstillinger:
Netværksafhæng.
Ja
Nej
Tryk på Joysticket.

herfra http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ når du kommer til siden, skal du bare skrive navn på din mobil og søge under opkald, så kommer menuen ude til højre