/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Papkrus med tilhørende låg?
Fra : hovhow
Vist : 4581 gange
50 point
Dato : 18-05-07 13:04

Muligvis forkert forum - i så fald undskylder jeg...

Kort og godt: Ved nogen, hvor man kan købe papkrus - til fx. kaffe - med tilhørende låg (dem som man får på tankstationer, hos DSB o.s.v.)? Jeg har ikke kunnet finde butikker, som sælger sådan nogle - jo alm. papkrus...men uden låg!

På forhånd tak, om nogen ved noget om dette!

M.v.h.
HowHov

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 18-05-07 13:17

Jeg er 97% sikker på at jeg har set det i Metro, du er vel ikke så heldig selv at have kort eller kender en der har??

http://www.metro.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 13:51
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-05-07 13:59

Hvad med at gennemse http://www.google.dk/search?hl=da&q=engangsservice&meta=
du vil b.l.a. finde at under http://www.fastplast.dk/produkter_engangs_dk.htm#D kan du finde kaffekop art. no. 1201 kan man få låg art. no. 1800 & 1820 & 1830
men jeg vil forsværge, at du kan få det hele hos jeres lokale papirhandel / kontorforsyning. Det kan man hvor jeg kommer fra (Grenaa).
Fortsat god weekend
Søren

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-07 14:49
Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 21-05-07 13:55

Hej den kan men købe i Metro, men også over nettet kaffe larsen.

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 05-06-07 23:32

Tak for svaret Nordsted1 - dit råd kommer tættest på løsningen af mit problem (jeg har ikke behov for at købe tusind papkrus ad gangen..)