/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
EFTERLYSNING!
Fra : Kortoververden
Vist : 540 gange
300 point
Dato : 18-05-07 08:52

For noget tid siden så jeg en hjemmeside (jeg mener det var et mediebureau) hvor personprofilerne var understøttet med en film/gif af den enkelte medarbejder der udførte en opgave, såsom at sjippe, jonglere med bolde eller lignende, filmen kørte som en sort silhouet... er der en der kan finde den side, eller en lignende for mig?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-05-07 09:48

Gå ind på Google og søg på "CSS Gallery". De resultater som fremkommer, skulle gerne kunne holde dig beskæftiget i et stykke tid...

God weekend

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-05-07 18:17

Tjah.. sikkert masser at kigge på, men det er der så mange steder, og det besvarer ikke rigtig mit spørgsmål

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-05-07 15:24

Jeg leder stadig Kortoververden - jeg har siddet og kigget på den side du efterlyser for et par uger siden, og mener at det var i forbindelse med et spørgsmål her på Kandu...

- jeg leder videre...

God weekend