/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor kan man købe Knallert Tun
Fra : Sno0ze
Vist : 1990 gange
20 point
Dato : 20-01-03 18:28

Jeg har lige fået en FZ 50 at min Mor...!
Men jeg kan ikke holde ud at den kun køre 31 Kmt.
Kender du et sted hvor man kan købe det så svar venligst...!
Grunden til at jeg ik giver flere Point er fordi jeg ikke har flere...!

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 30 point
Dato : 20-01-03 19:48

Du skal købe Polini's kit 2 Hos Moto-line i Tyskland tlf: 00490461074909
der kan du få ydeligr oplysninger om hvad du skal bruge og hvad der er godt
pris ca. 1700 kr. inc. top, cyl. stempel pakninger. kaburator. studs. tændrør. dyse til karburator og udstødning der ligner original.

Mvh.
Japse.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 20-01-03 21:52

ellers er der:

www.protuna.dk
www.stc-tuning.dk

Jon

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 20-01-03 22:31

Hvad var der galt med svaret ?

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 20-01-03 22:54

De her tre, er der hvor du får bedst kvali/pris

http://www.skandinavisktuningscenter.m.se/

http://www.west-import.dk/

http://www.kreidler-service.dk/

Også er der også http://www.protuna.dk Hvis du er til discount

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : fwp

Dato : 23-01-03 14:47

Hvis du vil have noget billigt tun men som der måske ikke holder evigt så prøv på protuna.de men hvis du virkelig vil have noget kvalitet tun der rykker så prøv hos metrakit.dk

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 23-01-03 14:59

Nu skal du jo lige tænke på at hvis og i frem at du køber hos Protuna og der går noget i stykker, så får du jo ikke noget til bage hvis du sender det ned til dem( de kan ikke finde ud af hvad der er galt) så de siger at det må du selv betale.
Folkene der sidder hos Protuna er ikke kvalifiseret til at rådgive eller endsige til at sælge sådanne ting, så mit råd er:
HOLD JER FRA PROTUNA. Vi andre har betalt rigeligt i lærepenge.
Mvh.
Japse.

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 26-01-03 12:09

Tak for det nu har jeg hvad jeg skal bruge...!