/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Egetræs spisebord
Fra : vi
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 17-05-07 22:54

Jeg har fået et gammelt spisebord , mørklakeret. Nu har jeg slebet det ned. MEN!! der er lige som en fedtplet, kan man bruge pibeler? Eller hvad er bedst?

Det er revnet i pladen, kan man rep. Revnen er ca 2mm bred, hvad med savsmuld og lim?

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 18-05-07 00:50

Plader kunne vandes ud nogen timer;så revner lukke sig, fedtet få du ud med Cellulose fortynder.
Efter tørrelse ,bejdses med mørk egentræ farve , tør det igen og lakeres med et moderne lak..lade være bruge Celluloselakken giver pletten på bordplade ved berøring med vand
pømske