/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titel på melodi
Fra : Once
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 17-05-07 22:36

Hej!

Jeg har brug for hjælp til at finde ud af titlen på denne melodi:
http://www.youtube.com/watch?v=3MSJbwadnyc

Har hørt den før, men kan ikke komme på det.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-07 22:53

I kommentarfeltet står der :"Tune I'm playing around with, probably needs words, any ideas?"

Det hentyder nok til, at det er en melodi, personen selv har komponeret...

Ellers så spørg om det i comment-feltet på YouTube....

Kommentar
Fra : Once

Dato : 17-05-07 22:58

Komponeret den selv, har han med garanti ikke.
Jeg har hørt den før og ved at det er noget kendt (for dem der kender den, selvfølgelig ).

Citat: "Ellers så spørg om det i comment-feltet på YouTube....".
Det kunne jeg selvfølgelig prøve. Men nu spørger jeg her - og det er jo i håb om at få et svar her.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 17-05-07 23:14

synes det lyder ldit som soko I`ll kill her
http://www.youtube.com/watch?v=25AsfkriHQc
hmmm....ved det ikke

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-07 23:23

Det der er noget hjemmekomponeret hvor han efterlyser forslag til en tekst.

Og selvfølgelig lyder den som noget man har hørt før, det gør alle melodier mere eller mindre, mulighederne er jo alligevel ikke ubegrænsede til at komponere noget man ikke har hørt før, der vil altid være ting der går igen, sekvenser, rytmer, tonearter o.s.v.

mvh dova

Kommentar
Fra : Once

Dato : 17-05-07 23:31

Jeg kan godt følge dig i din antagelse, når man tager det han skriver i betragtning. Jeg opfatter også selv kommentaren sådan.
Alligevel er jeg af den opfattelse at det er forkert tolket. Jeg er til stadighed sikker på, at jeg har hørt præcis det samme før. Sorry.

Kommentar
Fra : hotmaildude