/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
stjerner
Fra : bønnespiren
Vist : 543 gange
50 point
Dato : 17-05-07 21:50

Nu har jeg endelig været den første til at svare på et spørgsmål Fået en bedømmelse, men nu begynder de at forsvinde, er der nogen, der kan forklare mig det. Jeg troede de blev, nu er der kun 1,5 stjerne tilbage.[I][B] HVORFOR?????[/B][/I]

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-05-07 22:26

Du har da 3½ stjerne

mvh dova

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 22:33

Om ikke du har ret dova, men da spørgsmålet blev stillet, var der 1 og en halv, jeg tjekkede Kandu serveren arbejder sikkert lidt langsom så det først er nu at alt omkring svaret er faldet på plads, jeg mangler 15 superpoint som blev tildelt for ca. en halv time siden

Kommentar
Fra : bønnespiren

Dato : 17-05-07 22:42

jeg fatter minus da jeg fik point havde jeg 3 nu har jeg 3,5, jeg satte et tip i har det noget med det at gøre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-05-07 22:48

Har du læst Kom godt igang, for eksempel om tip: http://www.kandu.dk/faq.aspx#4 måske starter Kandu serveren med at regne at du får 0 stjerner, og går op når tippet er bedømt, det kan jeg ikke se om det er beskrevet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-07 22:52

Det har noget med HELE din færden på kandu at gøre.....

Det er et gennemsnit af svar osv.

Disse stjerner har været der altid (mener jeg), men tidligere var de ikke i brug....
Meningen med dem er vel at man skal kunne se om folk kommer med ordentlige svar, men da bedømmelserne af svar er efter forgodtbefindende er de UBRUGELIGE....

Jeg har ligget på 3½ i al den tid jeg har været her

Hvad de egentlig skal være der for har Kandu aldrig fortalt.....

Kommentar
Fra : bønnespiren

Dato : 18-05-07 00:26

så de er at regne for intet???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-07 01:46

Citat
så de er at regne for intet??
nej sådan må du ikke opfatte det, som Refi skriver, viser stjernerne lidt om hvor mange stjerner brugeren får af andre brugere, ved svar på spørgsmål og i tip, når du engang har fået svar på dit spørgsmål her, og ønsker at lukke, kan du ved at acceptere det indlæg som har hjulpet dig mest, også give stjerner for at vise om det var et godt eller middelmådig svar, opnår en bruger at alle svarene giver mange stjerner, vil det også kunne ses i brugerens profil, det er ikke os alle som har 3 og en halv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 10:03

Jeg har aldrig set en bruger med 5 *****

Men masser der får 5 ***** for et ubrugeligt svar/tips

Godkendelse af svar
Fra : bønnespiren

Dato : 19-05-07 14:57

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-07 15:17

Selv tak....