/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
partner 461
Fra : frankthomsen64
Vist : 2096 gange
100 point
Dato : 17-05-07 17:32

Hej

Har en partner 461 motorsav, som ikke har kørt det sidste halve år.

Da jeg skulle starte den var der li'som ikke noget modstand i snoren.

Da jeg skilte den ad viste det sig at der var en slags plastik kontakt der var knækket.

billede af den er her http://www.crystal-eyes.dk/kontakt.jpg

Er der nogen der ved om man skifte den? Om det er let?

Evt. hvor man kan købe den??

Kommentar
Fra : bønnespiren

Dato : 17-05-07 17:46

partner er en billig kædesav som mange byggemarkeder sælger som en kvalitetssav du kan helt sikkert få reservedele til din sav i xlbyg,men om det kan betale sig????? Svært? sikkert det er det tit til "billige" mærker på den anden sider har jeg ikke det bedste håndelag til udskiftning af reservedele men jeg ville overveje en sthil
eller en jonsered, det starter hvergang

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-05-07 18:02

Det ville være bedre om du havde brugt et rigtigt kamera med skarphedsindstilling.

Men så vidt jeg kan se / gætte har du knækket den sikring som holder svinghjulet på akslen.

Det er nok stemplet som sidder fast og så har du hevet for hårdt og revet hjulet løst.

Men det kan være at billedet viser noget andet.

Kommentar
Fra : frankthomsen64

Dato : 17-05-07 18:22

Har lagt et bedre billede ind nu.