/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dele musikfil op i flere styk
Fra : ocorner
Vist : 650 gange
100 point
Dato : 17-05-07 13:51

Jeg har en wma fil som der er flere musik stykker i, vil gerne have klippet den i stykker hvilket program er bedst og nemmeste at bruge til det.

Må gerne være freeware

Kan godt lave den i andre formaten, bare det ikke går ud over kvaliteten, hvilket er at fortrække?

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-07 14:02

Wavepad er meget godt. Der er "mange" muligheder for redigering,
deriblandt også mulighed for at dele musikstykker op.
http://www.nch.com.au/wavepad/masters.html

//Kettedk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-05-07 15:45
Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 17-05-07 17:05

Tak for svaret kettedk.

Lige den som jeg skulle bruge