/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Madam Blå
Fra : perlen
Vist : 4432 gange
336 point
Dato : 17-05-07 12:53

Vil blive utrolig glad for hjælp til at finde et sted ,hvor man kan købe gammeldags stofposer til Madam blå, skal besøge en gammel moster i U S A, og det er det eneste hun ønsker sig, og det er jo en harmløs ting at medbringe, men hvor pokker findes de ??
På forhånd tak
Perlen
Ps. hører måske ej direkte under madlavning, men ta'r chancen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-05-07 12:57

Dem lavede mutter selv i gamle dage.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 346 point
Dato : 17-05-07 13:03

- det var jo dem mormor syede på en metalring - prøv Den Gamle By i Århus...
PS: det var godtnok go' kaffe da hun stoppede med Rich's...

Rose Marie har vist nogen til salg:

http://www.syvtalenter.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-07 13:18

Prøv at kontakte dette firma, og hør om de kan hjælpe dig

http://khnshop.dk/shop/default.asp

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 17-05-07 13:39

Her er en butik der handler med kopier af gamle ting til køkkenet og hjemmet:
http://www.nedergade.dk/Kramboden.htm

Prøv at kontakte dem.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 17-05-07 13:44

Har set dem i brugsen, men kan ikke huske hvad de koster. De havde to str.

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 17-05-07 13:51

tusind tak for hjælpen til alle som har bidraget, der må være et af stederne jeg kan få dem.

perlen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-05-07 14:05

De poser man kan købe i Brugsen er ikke til kaffe men til te.

Da jeg ikke kunne skaffe poserne til vores bedstemor, fandt vi på at købe stofbleer, så syede hun selv nogle poser

Jeg kan se at poserne er i Norsteds link

Go' tur og hils Moster!

Venlig hilsen fra Dorthe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-07 14:21

Godt set Dorthe, for jeg troede jeg fik linket direkte til kaffefiltrene, men det kan man åbenbart ikke, så der skal lige skrives kaffefilter i søgefeltet oppe til venstre

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 17-05-07 14:39

jammen jammen atter tak-- har været i Nordsteds Link og bestille dem - trykkede bare på reklamen ude til venstre og vupti flere str.kaffeposer med snor---- så herligt - tusind tak endnu en gang og hilser når vi skal til Los Angeles.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-05-07 19:33

Øv, har de også en moster i USA

Kommentar
Fra : perlen

Dato : 19-05-07 18:18

halløjsa- vil blot fortælle at jeg allerede har modtaget mine kaffeposer- nøj for en hurtig service- een si'r manne tak. venlig hilsen Perlen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-07 18:31

Det var da dejligt at hører, at de kom så hurtigt.

Så kan du jo godt lukke dit spørgsmål

Go tur

Godkendelse af svar
Fra : perlen

Dato : 19-05-07 21:01

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-07 00:12

Nå ja det var jo Stouenberg's link du kunne bruge