/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
bulgarien golden sands "tips"
Fra : liseaa
Vist : 718 gange
200 point
Dato : 17-05-07 11:05

Hej
Jej rejser til golden sands på lørd. m. min søn : 25 år og har ikke været i dette land før. Er der nogle nyligt hjemkomne eller folk der har erfaringer derfra???
De er jo i eu nu fra januar og hvordan er det m. veksling og valutaen?
Er der noget spesielt man må se dernede eller er det mest sol og bargaden??
Skal vi have dankortet med eller er der rimeligt med priser??
Billeje, er det noget eller er bussen bedre?
Hotellet hedder Siniger, er det bekendt for nogen her?
hilse la

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-05-07 11:19
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-05-07 11:27

Bulgarien er også i min feriekikkert........................
Så fortæl lidt når i kommer hjem.

Kommentar
Fra : jojoee

Dato : 17-05-07 14:06

Hej

Vi var en tur i golden sands for nylig, dejligt sted.

Det nemmeste syntes vi var at tage danske kr med og så veksle dem på hotellet, det var en fin kurs, men der er også mulighed for at bruge dankort i bankerne.. og de større spisesteder.

Når i er der skal i selvfølgelig tage bussen eller som vi gjorde tage en god travetur til Nessebar, en rigtig flot gammel bydel.

Ellers er der som i siger strandpromenaden som man kan gå op og ned af mange gange og stadig se nye ting, hvis man er til den slags..

Rigtig god ferie

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 17-05-07 14:53

Bulgarien er et super sted, Og ja tag en tur ud til det Gamle Nessebar som det hedder :P

Man kan også komme til at dykke under den, hvis man er interesseret.
God tur