/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Uønsket mail, outlook 97
Fra : jesperlindberg
Vist : 341 gange
20 point
Dato : 20-01-03 16:23

Hvordan kan det lade sig gøre, automatisk at få slettet uønsket mail i outlook 97?

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 20-01-03 16:52

Du skal gå ind under tools/regler. Herinde kan du sætte alle de regler op du vil.

Gandalf

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-01-03 17:42

Hej Jesper

Hvis det drejer sig om decideret spam, så kan du med fordel downloade spampal:

http://www.spampal.org.uk/

Det er et lille program med en database over de værste syndere (spamere). Det giver dig ligeledes mulighed for at ignorere "fy ord".
Elllers kan du også som Gandalf skriver opsætte nogle overordnede regler i outlook.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-01-03 19:27

I Outlook2000 højreklikker man på mailen og i den popup der fremkommer vælger man Tilføj til uønsket mail

Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 20 point
Dato : 01-02-03 20:40

Hej Jesper,

Jeg er også ked af de u ønsket mail. Derfor bruger jeg et program som er gratis, det er også godt til at forebygge mod virusser. En fordel er at alt bliver ordnet hos udbyderen. Det vil sige at virusser bliver opdaget medens din mail står hos udbyderen og ikke på din pc. Her kan du også indstille at programmet selv fjerner mail fra en afsender el lignende.
http://www.ppsoft.dk/Mailcheck_Dan.htm

Mvh,

Henning

Godkendelse af svar
Fra : jesperlindberg

Dato : 13-02-03 10:13

Tak for svaret hryttel.