/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
downloading i internet explore
Fra : geoing
Vist : 690 gange
200 point
Dato : 15-05-07 22:10

hej
jeg har stillet det spørgsmål førend men ingen svar har hjulpet mig .

hvis jeg bruger explorer kan jeg ikke downloade, men bruger jeg firefox går det fint

i explorer står der kun udført og intet andet , spørgsmål " hvorfor kan explorer ikke downloade når firefox kan ?

m.v.h. Geoing

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 15-05-07 22:25

Jeg kan både fra Firefox og Internet Explorer..
Det lyder banalt, men kan det være fordi du ikke er opmærksom på, hvor Internet Explorer gemmer det på harddisken?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-07 22:37

Prøv aller først at rense din registeringdatabase med dette program:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Hvis du nu vil kunne downloade mere end 2 filer samtidig via Internet Explorer kan du gøre således:

Citat
Open your registry and find the key below.

User Key: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Internet Settings]
Value Name: MaxConnectionsPerServer, MaxConnectionsPer1_0Server
Data Type: REG_DWORD (DWORD Value)
Value Data: Number of Simultaneous Connections

Create two new values, or modify the existing values, called 'MaxConnectionsPerServer' and 'MaxConnectionsPer1_0Server'. Change the values to equal the number of simultaneous requests allowed to a single HTTP server, the default values are 2 and 4 respectively.

Restart Windows for the change to take effect.

Du ændrer i din registreringdatabase med værktøjet: regedit

Start->Kør...-> skriv: regedit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lpa1963

Dato : 15-05-07 23:15

Har du lagt mærke til om der dukker en linie op lige under ikonerne i toppen af din browser når du har klikket på et link til download? Hvis der gør er det fordi XP advarer dig om at det kan være farligt at hente filen. Hvis du fortsat ønsker at hente filen (og det gør du jo) klikker du bare på linien og vælger at det er ok at hente filen.

mvh.
LPA

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-07 01:43

Hvordan vil du downloade ? Ved at højre klikke på et download link kan du vælge Gem destignation som, så åbner et vindue hvor Internet Explorer foreslår Skrivebordet som gemmested, du kan så i venstre side vælge et andet sted at gemme, for eksempel Dokumenter, progammet husker hvor du vil gemme indtil næste genstart. Virker det ikke hos dig ? ellers kan det være du er på en farlig side som lpa1963 skriver, der er Firefox ikke så sart, den henter hvad du be´r den om, men pas på, når Windows vælger sider fra, er det fordi der kan være spyware og virus på siden, håber du har en god antivirus, hvis det det som er problemet