/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sommer på vej - teksten
Fra : jeb3
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 15-05-07 20:42

Har søgt eftr teksten til der er sommer på vejmed michael falch.

Er der nogen, der har en eller ved hvor jeg kan finde den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-05-07 21:41

Hvis ikke andre hjælper dig med teksten, står der sådan på hans hjemmeside

Citat
Denne side vil løbende blive opdateret med tilføjelse af yderligere tekster. Mail meget gerne manglende tekster ind til os på adressen: redaktionen@falch.dk

http://www.falch.dk/falch/

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 16-05-07 07:05

hmm... knuue kun finde sommerens hjerte og neonsol.

Ikke lige de to jeg skal bruge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-05-07 07:57

Ja, jeg så godt de to tekster.

Men når man kan maile manglende tekster ind, kan de jo også være de kan maile teksten til dig, det er jo kun nogle få udvalgte tekster der er på den side.

Jeg ville prøve at skrive til dem, og så håbe det bedste

Kommentar
Fra : hamgeniet

Dato : 24-05-07 06:48

www.avz.dk
prøv den siden
mvh Jakobsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-05-07 07:11

De sider startede jeg med at søge på, der er teksten desværre heller ikke

Annuller spørgsmålet
Fra : jeb3

Dato : 02-07-07 12:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål