/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
hastighed
Fra : knt9347
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 15-05-07 20:20

er der nogen der kender et seriøst program til forøgelse af hastigheden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-05-07 20:31

- stik din udbyder lidt flere kroner...

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 15-05-07 21:08

er det til illegal download eller fra forskellige internetsider.

HVis det er til normale internetsider, så har jeg måske et program, men hvis det er illegal download, så har jeg DESVÆRRE ik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-07 21:41

Citat
er der nogen der kender et seriøst program til forøgelse af hastigheden

Jepper: NASA's rumprogram !

Der er dælme fart over feltet, når en Saturn V raket fyrer den af....

Hello Houston..... We have a problem....

Helt ærligt: Kunne du ikke uddybe dit spørgsmål ....bare en smule knt9347 ?

..så vi har en chance for at svare dig

..seriøst ..det er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-07 22:00

Din 'gennerelle' hastighed ..både når du afvikler et lokalt program på din pc OG når du surfer på nettet afhænger af mange faktorer:

1.) Hardware:
a.) CPU & Bundkort clockfrekvens
b.) RAM
c.) Ydre enheder (Diske, USB-enheder, mv.)
d.) Skærmkort
e.) Netkort
f.) osv.

Alle disse faktorers ydelse afhænger af driversoftwaren og dennes opsætning:

2.) Software
a.) Operativsystem (..herunder BIOS)
b.) Drivere (..til førnævnte hardware)
c.) Applikationer (Browsere, Antivirusprogrammer, Residente services = GUI; ur, statuslogging, Filtre, Roll-back/back-up systemer mv.)

3.) State (Tilstand)
a.) Fragmentering
b.) Workload (Multitasking/Multitheading)
c.) Konsistens/Diskrepans
d.) Temperatur

Præcis hvad af ovenstående vil du have til, at køre 'seriøst' hurtigere end det gør i forvejen?

En pc kan nu engang ikke køre hurtigere end dens CPU's clockfrekvens tillader og du kan ikke får en hurtige forbindelse end den du betaler for hos din ISP.

Dét du kan gøre er, at opdatere og finpudse din opsætning af hard- og software, men vi må vide til HVAD?

Du kan selv 'tweake' en masse, hvis du 'gider' læse denne side: http://www.tweakxp.com/performance_tweaks.aspx

..og der er meget mere på hovedsiden: http://www.tweakxp.com/

..men igen vi ANER jo ikke hvad du taler om?

..en UNIX mainframe?

..din Amiga?

..XP?

.VISTA?

MAC

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 16-05-07 09:05

Her er en reklame fra et af de ovenstående link: http://www.repair-windows-errors.org/

..men i mange tilfælde kan man klare sig med en gratis regcleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : knt9347

Dato : 16-05-07 12:08

Tak for svaret molokyle.