/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
musikken bag forbrydelsen ??
Fra : Annehvid
Vist : 1605 gange
100 point
Dato : 15-05-07 20:11

hvad hedder den musik-titel Frans Bak har skrevet til tv serien Forbrydelsen ??
Vil blive rigtig glad for hjælpen.

På forhånd tak
Anne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-05-07 22:43

Prøv at kontakte DR,

http://www.dr.dk/forbrydelsen/

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 15-05-07 23:29

Jeg kan ikke finde anden information end at musikken er af ham. Han har altså skrevet det til filmen... Titelnummeret på en film hedder ofte det samme som filmens titel, så det tyder på, at nummeret hedder "Forbrydelsen". Jeg er ikke sikker, men jeg har ikke kunnet finde andet.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 16-05-07 00:24

tak for Jeres svar, indtil videre vil jeg kigge på om den skulle hedde (crime) og hvis der ikke falder et bedere svar vil jeg så kontakte DR.

Anne