/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
partition i xp
Fra : janik
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 15-05-07 18:23

Jeg ville gerne have 2 partition på min pc.
Den kører med xp home kan jeg
så lave en partition med vista og hvis hvordan?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 15-05-07 18:27

Tja - DU kan finde nogle programmer der kan Shrinke din partion således at der er plads til andre ting - men eller en reinstallation er muligheden.

Normalt er sådanne ting evt noget man har planlagt fra starten af - Dog skjal du sikre dig at din PC lever op til Hardware Kravene for Vista.
Jeg ville mene at Norton - eller partinion magic kan de tricks du søger.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 15-05-07 19:01

Partition Magic 8.0 er perfekt til det lille nummer, og det har jeg faktisk liggende på en skive med licens og det hele, så hvis du har lyst og tid kan du jo skrive igen i private indlæg.

Jeg har selv lavet det på den måde med Magic og det fungerer perfekt.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 17-05-07 11:48

Jeg kan ikke dele min harddisk den skriver at
jeg ikke kan dele harddisken men hvorfor kan
den ikke gøre det ??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-05-07 16:49

hvad program forsøger du at dele den med

Kommentar
Fra : janik

Dato : 17-05-07 23:36

Partition Magic 8.0 og vindows egen..

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 22-05-07 19:37

Er der plads nok?

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 23-05-07 17:00

Tak for svaret Fijala.
Jeg fandt selv programmet men tak for tilbudet..

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-05-07 18:29

Velbekomme og held og lykke med det. Tag altid en sikkerhedskopi af dit drev, inden du begynder at lege med partitioner. Det kan i sjældne tilfælde gå galt