/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
græstrimmer
Fra : camihl
Vist : 1970 gange
50 point
Dato : 15-05-07 13:02

Jeg har en græstrimmer der er et år gammel og så gik snøren i kludder da jeg brugte den og selve "huset" hvor snøren sidder i .
Jeg har været i 6-7 forretninger for at få ny indmad men det har de ikke og hvis det skal bestilles hjem er det ligeså dyrt som at købe en ny græstrimmerer det ikke langt ude er der nogle der har en god ide .
det er en black & deker GLC 120 7V
hej camihl

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 13:14

Ja, køb en ny.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 13:17

Du kan ikke forvente den store hjælp da alle dine tidligere
spørgsmål er annulerede.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-07 13:33

Må nok følge trop....

Skik følge eller land fly....

Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 7

En ny koster under 100 kr.....

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 15-05-07 13:40

Hej Teil

Du har ret. Det var da en besynderlig historik, når folk har deltaget i længere dialoger for at hjælpe Camihl. Det tangerer faktisk utaknemmelighed, når man konsekvent annullerer besvarede spørgsmål.

Camihl, du bør nok overveje, hvor smart det er, hvis du vil have hjælp i fremtiden

Mvh. MichaelSP

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-05-07 13:40

- køb 2 nye. Så bliver du fri for at spørge, næste gang du laver det nummer...

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 15-05-07 13:42
Kommentar
Fra : thulin

Dato : 15-05-07 13:43

Men et godt råd er:

Køb ALDRIG Black & Decker, det holder som regelt ikke ret længe.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-05-07 14:31

Black & Decker er kun til gaver....................

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-05-07 16:25

helt forkert, E.C. det er kun til HADE-gaver

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-05-07 16:41

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-05-07 17:08

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-05-07 17:55

- er I klar over drenge at Black & Decker ejer DeWalt? -Det er lidt af et spring i kvalitet...

Kommentar
Fra : momomo

Dato : 15-05-07 21:23

du har ikke fortjent et svar

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 15-05-07 23:21

Citat
- er I klar over drenge at Black & Decker ejer DeWalt? -Det er lidt af et spring i kvalitet...

Det er nemlig rigtigt

Tag en kopi af din bon, aflever den i butikken hvor du har købt den, så bliver den lavet.
Black&Decker yder 2 års garanti.

Eller indsend den til dette firma (mit arbejde)
www.broendum-elektro.dk

Vi har garanti service på din trimmer og sælger nye dele, også snor

- Anden

OG FÅ SÅ STYR PÅ DINE SPØRGSMÅL FREMOVER

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 24-05-07 08:53

Hej Camihl

Ska' vi se at få annulleret dette spørgsmål, eller synes du et par af besvarelserne er dine surt optjente 50 point værd?
Thulin og Taunusanden har da mindst brugt 3 minutter på at hjælpe dig.

Mvh. MichaelSP

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-05-07 17:56

Helt enig, FÅ STYR PÅ DE SPØRGSMÅL..

Lige en indskydelse, GLC120 er en græstrimmer på batteri, så derfor koster den en del mere end en til forlængerledning

Super fin maskine, dog har jeg skiftet min egen ud til den nye 18Volt model

- Anden

Kommentar
Fra : Arborist

Dato : 11-07-07 10:24

Ny indmad ? Kan du ikke bare pille det gamel ud og sætte ny i ? Brug evt fiskesnørre hvis det skal være helt billigt

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-07-07 22:15

Brug den rigtige tråd til maskinen. Ellers går der kludder i den automatiske snor fremføring

- Anden