/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BO SØRENSEN FRA 1957 SØGES
Fra : birgittemagnus
Vist : 596 gange
165 point
Dato : 15-05-07 12:08

HEJ BO

Hvor kan du have gemt dig i alle de år, nu står vi og mangler dig til en klassefest som
afholdes den 18. august 2007 ved Idrætshuset i Tisvilde.

Vi gik på Tisvilde Skole sammen fra 1964-1969.

Håber meget du ser vores eftersøgning

Mange hilsner

Anne Birgitte, Trold fra De Tre Tjenere

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 12:16

Her er billede af Bo Sørensen.... er han ikke sød ???
http://peecee.dk/?id=44782

hilsen
sus

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 12:44

Og du tror det hjælper at stille samme spørgsmål en gang til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-07 12:51

Du kontakter skolen, det er muligt at de stadig har adressen.

Det er jo også muligt, at du selv kan huske adressen.

Hvis du får adressen, så kontakter du Folkeregistret og får den nye adresse.

Det koster ca. 60 kr. at få oplyst den nye adresse via Folkeregistret.

God klassefest

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-07 13:31

Som andre også har skrevet.....

Har du kontaktet skolen ?
Der må være en der ved HVILKET område i Jylland han flyttede til....
Derefter Kirker/præster i området (han er nok konfirmeret)

Der er flere muligheder, men et sted skal du starte.....

"Teil"
Det andet blev lukket ved en fejl - DERFOR....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 13:32

OK tak refi

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 13:59

Hej ans og refi
hvor er I søde
tak foreløbig, jeg er med som Anne Birgittes praktiske "gris", (hun har også lidt travlt),
ideen skulle være, at måske nogen kunne GENKENDE Bo,,,
det kunne jo være???

Og Sørensen - det er jo en lidt stor familie !!! svært at finde den rigtige !!!

Jeg ved ikke præcist HVAD der har været forsøgt, det står AB for. Så forslag takker vi også for!!.

hilsen
s_nord

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-05-07 14:04

Tisvilde skole bør kunne oplyse HVILKEN skole han er flyttet til....

Derfra bliver det meget nemmere....

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 15-05-07 14:08

jeg mener nok at det med at spørge skolen har været prøvet -
MEN alle nye forslag modtages med tak.
hilsen
sus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-05-07 14:17

Er der ikke en af jer, der kan huske den adresse, han boede på, da i gik i skole sammen.

Den adresse er nok til at folkeregistret kan finde frem til ham. Hvis i evt. også kan huske hans fødselsdag, så bliver det meget nemmere.

Hilsen ans, der selv har været til gammel elevfest. (alle klassekammerater blev fundet, men ikke alle kunne deltage)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 18:45
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 18:47
Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 16-05-07 07:52

Hej alle
hvor har i kommet med gode forslag vi vil kikke nærmere på dem alle

foreløbig tusinde tak - det er jo en lidt svær opgave

hilsen
sus

Kommentar
Fra : S_nord

Dato : 18-05-07 09:47

Hej
er der nogen der ved om skoler har pligt til at opbevare oplysninger (adresser; tilflytninger; fraflytninger etc.) om elever og i givet fald hvor længe ??

AB siger at skolen er blivet spurgt. Skolen svarede at de ikke kunne hjælpe. Måske skulle vi prøve igen ??

Er det normalt at skoler ligger inde med så gamle oplysninger (næsten 40 år. årene 64-71)? Kan det skyldes uvillighed fra skolens side at oplysningerne ikke udleveres eller bliver fundet frem ?

mvh
sus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 10:22

Citat
Er det normalt at skoler ligger inde med så gamle oplysninger (næsten 40 år. årene 64-71)? Kan det skyldes uvillighed fra skolens side at oplysningerne ikke udleveres eller bliver fundet frem ?

Normalt og normalt - de fleste skoler gør.....

Hvis skolen HAR oplysningerne, kan det kun skyldes uvillighed.....

Der må da være nogen af eleverne fra dengang der kan huske enten en lærer eller hvor "bo" flyttede hen.

I må da også vide hvor han "tidligere" boede.....

Men der KAN være stor forskel på "folks" hukommelse hvis "bo" boede i en opgang end hvis han boede på en større gård....

Hvad lavede hans forældre - det kan også være en mulighed hvis de var noget specielt....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-07 10:43

Skolerne har ikke pligt til at arkivere gamle klassebøger m.m.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-07 10:44

Og hvilken skole vil opdatere gamle elevers adresser?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-07 10:59
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 11:04

Citat
Og hvilken skole vil opdatere gamle elevers adresser?

Det er der sandelig mange der gør - første gang..... (hvor barnet er overflyttet til)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-07 12:32

Der må da være en af de gamle elever, der kan huske hvor Bo boede.

Skolerne er ikke pligtige til at gemme gamle adresser, men mange skoler gør det i dag.

Kontakt folkeregistret, jeg tror det er det eneste sted, hvor i kan få hjælp, men det koster jo ca. 60 kr.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-07 12:49

Jeg mener de gamle adresser skolen har er ikke til megen hjælp i dag.
Ingen skole holder vel styr på hvor eleverne bor de næste 30 - 40 år.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 12:54

Citat
Jeg mener de gamle adresser skolen har er ikke til megen hjælp i dag.

Jo - det fortæller hvor BO flyttede hen.....

Citat
Ingen skole holder vel styr på hvor eleverne bor de næste 30 - 40 år.

Korrekt....

Men EN adresse er starten på den næste

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-07 13:02

Det var så skoletiden. Hvad med konfirmationen, gymnasiet og videre uddannelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-07 13:20

Et sted SKAL jo startes

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-05-07 13:49

Jeps det ligner dog mere et stoppested, skolen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 18-05-07 15:23

Hmm, Bo kan jo da sagtens være flyttet tilbare til Sjælland igen? Eller til Samsø, Svinø, Fanø eller Bornholm?

Folkeregisteret må være eneste mulighed?

Der er mange Bo Sørensen'er - her i 'min' by (Sjælland), har jeg f.eks. kendskab til en Bo Sørensen, alderen passer TROR jeg, han er høj og lyshåret, gift og har tre drenge - jeg kender ham dog ikke godt nok til bare lige at ringe på og spørge.....

God weekend til Jer allesammen!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-07 15:38

Folkeregistret er den eneste mulighed for at finde lige netop den Bo Sørensen, som der søges efter.

Jeg "fandt" tidligere en af mine klassekammerater via folkeregistret, men hun var flyttet til USA og var den eneste som "vi" ikke kunne få fat i.

Ja der er mange, som hedder Bo Sørensen. Og den Bo Sørensen, som bor i din by vil.du kan måske være tilflytter fra Jylland.

Men jeg forstår ikke, at du vil.du ikke lige ringer på og spørger

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 18-05-07 18:37
Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-07 15:26

Har du fundet Bo Sørensen, så han kan deltage i festen !?